Kapitel 26 Just one dream

Ur Harrys perspektiv.
 
Jag fattar inte vem den här Jens är men det värkar som det typ är Fridas ex och han vill ha tillbaka henne och att han är ett stort fan av oss visste vi ju redan efter som han har typ förföljt oss.
Jag viska i Fridas öra hela tiden hur allt kommer bli bra och att jag inte kommer låta han röra henne igen men det ända som hände va at hon skakade av rädsla och gråt.
-Mathilda du och Niall kanske borde åka hem till Niall(Frida)
-Och lämna dig själv här när den där saken är här du är ju inte klock nej jag stannar (Mathilda)
-Jag kan stanna med Frida(Jag)
-Okej bara om det är okej för Frida(Mathilda)
-Visst (Frida)
Niall tar Mathildas hand och dom går tillsammans ut ur lägenheten.
-Ska vi se en film(Frida)
-Okej(Jag)
-Kan vi se Dear John den är sjuuukt bra(Frida)
-Okej(Jag)
Vi sätter oss i soffan bredvid varandra och jag skulle kunna röra vid Frida om jag bara lyfte handen lite.
 
När filmen är slut så fixar jag och Frida till oss för att sova jag ska sova i gästrummet och Frida i Mathildas rum.
-God natt Hazza(Frida)
-God natt Frida(Jag)
Jag tänker på hur hon utala Hazza det lätt så gulligt när hon sa det och det lätt så rätt.
Jag lägger mig under täket och försöker somna men det känns typ omöjligt när jag vet att Frida sover på andra sidan väggen.
 
Ur Fridas perspektiv.
 
Jag ligger säkert vaken i 2 timmar innan jag bestämmer mig för att gå och titta om Harry är vaken jag kan värkligen inte somna.
Jag trippar försiktigt ut ur rummet och in i gäst rummet.
-Hazza sover du?(Jag)
-Ja och du(Harry)
Jag fnissar lite.
-Nej jag kan inte sova kan jag inte få sova bredvid dig(Jag)
-Om du vill det så(Harry)
Jag ler och lägger mig bredvid han och somnar ganska direkt det är underbart att ha han så nära och jag bestämmt mig för att skita i det där som sårade mig så mycket med pengarna.
 
När jag vaknar nästa morgon ligger inte Harry bredvid mig utan på golvet jag börjar genast att skratta och han vaknar.
-Vad gör du där nere(Jag)
-Jag vet faktist inte(Harry)
-Haha du skulle sett dig själv du låg och små log på golvet och utan kudde(Jag)
-Det var bekvämare än vad jag hade trot(Harry)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0