Kapitel 25 Just one dream

http://novellonedirection.devote.se/
 
kolla in på den här novellen sjukt bra :)
-----
Ur Fridas perspekitv.
 
Jag trode jag skulle skita på mig när vi såg på skräck filmen seriöst jag hatade den värkligen.
-Frida kan vi snacka(Harry)
-Ja jag gör allt för att slippa se den här filmen(Jag)
Han ler och jag ler tillbaka mot han innan vi går tillsammans ut i köket.
 -Frida jag ångrar det jag gjorde mot dig jag gillar dig värkligen jätte mycket jag tänkte bara att om jag sa till Louis att jag bara gjorde det för pengarna så skulle han tro mig och slippa reta mig(Harry)
-Du behöver inte förklara jag vet redan det där(Jag)
-HUR?(Harry)
-Mathilda(Jag)
-Hur visste hon(Harry)
-Det är Louis vi snackar om han är sååå förutsägbar(Jag)
-Du har rätt dum fråga jag ställde igentligen(Harry)
Jag nickar och han ler mot mig sen står vi kanske där i 2 minuter och bara tittar på varandra.
-HAZZA KOMMER DU SNART(Louis)
-Du kanske borde gå(Jag)
-Han kan säkert vänta(Harry)
Han lutar sig fram och ska just kyssa mig när vi hör hur någon drar efter andan i dörren där står JENS min förra kille.
-Jens vad fan gör du här(Jag)
-Din mamma sa att du va här och jag va tvungen att få tilbaka dig jag klarar mig inte utan dig(Jens)
-Jag vill inte ha något med dig att göra(Jag)
Harry ställer sig nära mig när Jens tar några steg fram.
-JENS VAD FAN GÖR DU I MITT HUS(Mathilda)
Jag är så lättad av att hon kom.
-Mathilda det var länge sen jag är bara här för att hämta hem Frida för hon ska med mig hem och va min tjej(Jens)
-DU ÄR JU HELT STÖRD(Mathilda)
Allt Mathildas skrik har fått alla från vardags rummet att komma och dom tittar på Jens med stora ögon som ser ut som om han ska svimma vilken sekund som helst efter som han är ett stort 1D fan även fast han är kille och om jag ska vara ärlig så är han nog värre än dom flästa fansen.
-Killar den är han killen som klätra in igenom fönstret på vårt hotel när vi va i sverige(Zayn)
-Ja och den där killen som klätra in i vår loge när vi blev fixade i Danmark(Niall)
-Va snackar ni om Jens har du gjort det där(Jag)
-Kanske(Jens)
-Jens du är ju konstigare än jag minns dig(Jag)
-Kalla mig inte konstig(Jens)
Han går fram och slår mig hårt på kinden jag rycker självklart till och det första jag känner är två armar runt mig och inte vems armar som hälst utan Harrys.
-JÄVLA IDIOT VARFÖR GJORDE DU SÅ DÄR FÖR(Harry)
-Jag var tvungen hon kalla mig konstig(Jens)
-LÄMNA HENNE IFRED(Mathilda)
Hennes röst skär sig och tårarna rinner ner för hennes kinder.
-Jag måste nog be dig att gå(Liam)
Han vissar Jens vägen ut medans jag och Mathilda bara står och gråter medans Harry och Niall håller om oss.
Harry viskar tröstande ord i mitt öra men jag hör dom knappt.
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej :) Jag igen :) Kan du skriva 3 kapitell om dan :) ÄLSKA DIN BLOGG

Svar: jag kan ju alltid försöka skriva 3 kapitel om dagen ibland kanske jag inte har tid jag har ju ett liv som inte innebär att sitta vid datorn som jag tror du redan vet men jag kan alltid förssöka skriva jag försöker ju skriva så mycket det går är jag har tid
Erika A

2012-06-29 @ 20:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0