Kapitel 24 Just one dream

Ur Harrys perspektiv.
 
Jag vet inte varför me det känns så fel att veta att Frida ska åka hem om en vecka jag kommer sakna henne  även fast hon måste hata mig för det jag gjort jag vet inte varför jag ens gjorde det jag gjorde fel det vet jag.
-Louis när vi kommer hem måste jag snacka med dig(Jag)
-Okej Hazza(Louis)
Vi sitter i bilen på väg hem och jag försöker att inte titta på Frida där hon sitter och har ett fake leende på läpparna.
-Mathilda kan inte vi ha film kväll i kväll hemma hos dig(Frida)
-Jo visst(Mathilda)
-Kommer ni också killar?(Frida)
Jag blir lite förvånnad efter som jag trrodde hon menade bara Mathilda och det värkar som alla andra också trodde det.
-Föresten Mathilda du behöver inte stanna hemma hos din mamma med mig du kan sova hos Niall jag klarar mig och vi ses ju i morgon(Frida)
 
Ur Fridas perspektiv.
 
Jag har bestämmt mig för att inte förstöra Mathildas liv genom att vara här hon kommer ha så kul tillsammans med mig och killarna och jag behöver ju bara ignorera Harry jag gillar ju dom andra killarna fortfarande och så kan vi väl såga så här jag har fortfarande känslor för Harry.
-Är du säker Frida(Mathilda)
-Ja jag är helt säker jag klarar mig jag kan ju alltid smsa dig eeller hur du är bara ett telefonsamtal bort(Jag)
-Du har rätt du är bäst Frida(Mathilda)
Jag ler för jag älskar att ah rätt och ännu roligare är det att få folk att inse att jag har rätt.
 
När killarna senare kommer hem till oss ler Harry det där leendet som får mig knä svag det leendet som alla tjejer skulle död för att få se.
-HEJ JAG HAR MED MIG EN SKRÄCK FILM(Louis)
-NEEEEJ(Jag och Mathilda)
-Okej vi kan väl se någon tråkig film men säg till om ni ändrar er(Louis)
-Det tror jag inte vi gör Louis(Mathilda)
-Jag hatar skräck film(Jag)
-Vi kan se toy story 3(Liam)
-Ja den är bättre än någon skräck film(Jag)
-Jag håller med Frida(Mathilda)
-Och jag tänkte inte glo på filmen utan glo på Mathilda så jag vill hälst ha ett glatt ansikte att titta på än ett skräckslaget(Niall)
-Fjäskare(Louis)
-Vi vinner det är 4 mot 3(Jag)
-Ni fuskar ju ni tog ju Niall(Louis)
Efter mycket om och men så bestämmer vi att vi ska se toy story först sen ska vi se den sär jävla skräck filmen fy fan läskigt jag hatar sånt.
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej :) Din blogg äger :) När kmr nästa del

Svar: kul att du gillar min novell men kapitlet kommer nog upp i natt tror jag
Erika A

2012-06-29 @ 17:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0