kapitel 23 Just one dream

Ur Förfatarens perspektiv.
 
Niall och Mathilda tittade på varandra under varenda låt och Frida försökte att slita sin blick i från Harry men den letar sig hela tiden tillbaka till Harrys gröna ögon.
När dom kör "Same mistakes"Så bryr sig inte Frida mer hon vet att det är för svårt att inte titta på Harry så hon tittar på han och han ler mot henne när han sjunger.
 
Ur Fridas perspektiv.
 
Det går ett lyckorus genom mig när jag ser det där underbara leendet som tillhör Harry.Jag minns när jag var mindre och skulle berätta vad jag skulle bli när jag blev stor då svarade jag alltid "Jag ska bli en flickvän till en kille som är känd sen ska jag vara riktigt kär i han och bara leva livet"Jag minns också hur alla skrattade åt mig och kallade mig patetisk om dom skulle se mig nu skulle dom nog ite säga det längre nu sitter jag i en studio med One Direction ett av världens kändaste pojkband och har kysst Harry Styles för bara några timmar sen.Det enda problemet med min töntiga dröm är att jag och Harry är inte tillsammans hur gärna jag än sulle vilja det skulle det inte gå jag vet vad ni tänker "Förlåt han för guds skull".Problemet är inte att han såra mig utan att jag bor i Mullingar och hur ofta kommer han ditt inte lika ofta som Niall och Niall är kanppt där.
-Vad tänker du på(Mathilda)
-Inget bara vanliga saker(Jag)
-Som Harry(Mathilda)
-Vem sa mitt namn(Harry)
Dom kommer just ut från det lilla båset där dom sjungit i och Harry måste ha hört sitt namn det var ju lite pinsamt om jag får säga det själv.
-Inget Mathilda sa det bara föt hon tror jag tänker på dig(Jag)
Det må va sant men inte tänker jag säga det till Harry eller någon annan det här får jag hålla inne för mig själv för jag kan inte ge folk falska förhoppningar om mig och Harry som aldrig kommer bli av.
-Okej vad tänker du på(Harry)
-Hur ofta jag igentligen kan komma och hälsa på hemma hos Mathilda nu när jag är liten 17 åring som inte fyller år fören om 3 månader och måste bo i Mullingar...Inget illa ment Mulingar jag älskar dig(Jag)
-MULLINGAR(Niall)
Han ler innan han går fram och kysser Mathilda och jag önskar att det kunde vara så mellan mig och Harry också då skulle allt vara perfekt eller inte efter som jag skulle vart tvungen att lämna han om en vecka endå men jag vet inte vilket som är värst att lämna han och veta att han inte är min eller att lämna han och veta att det kommer sprika och jag kommer vara sårade i flera månader.
-Kan vi äta på Nandos snälla(Niall)
-Okej bara för tt du vil det så(Alla)
Jag ler åt hur kul det är att umgås med dom men leendet försvinner är jag tänker det kommer göra så ont att skiljas från dom och inte vakna upp av att Louis eller någon häler vatten över en.Jag måste låta konstig men jag kommer sakna den lila chocken man alltid får av att höra folk skrika när dom ser killarna.
 

Kommentarer
Postat av: Julia

jättebra!

Svar: Tack kul att du gillar den
Erika A

2012-06-29 @ 14:12:50
URL: http://bieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0