Kapitel 21 Just one dream

Ur Fridas perspektiv.
 
Allt va bara ett jävla spel ett litet jävla spel med mina känslor.
Jag springer upp för trappan och in på Mathildas rum där Niall och Mathilda står och pakar efter som Mathilda ska "sova" hos Niall.
-Jag åker hem tidigt(Jag)
-Frida vad har hänt(Mathilda)
Niall går ut han fattar att vi vill vara ifred.
 
-HAN GJORDE VAD?(Mathilda)
Jag försöker att samla mig men mitt hjärta är krossat.
Innan jag vet ordet av det så är Mathilda ute ur rummet och på väg ner mot Harry,
 
Ur Mathildas perspektiv.
 
-HARRY HAR FAN KAN DU GÖRA SÅ MOT FRIDA(Jag)
-Vad har jag gjort(Harry)
-SPELA INTE OSKYLDIG DU SPELAR ETT SPEL SOM JAG INTE VILL ATT FRIDA SKA VARA MED I SÅ SNÄLLA LÄMNA HENNE UTANFÖR DET (Jag)
-Mathilda berätta vad jag gjort(Harry)
-SOM OM DU INTE REDAN VET DET(Jag)
Jag hör hur någon  kommer in springande från vardags rummet och sen känner jag Nialls armar runt mig.
-Vad har hänt Mathilda(Niall)
-Det kan du väl fråga din vän som är en stor fet idiot(Jag)
Jag vänder på klacken och går upp till Frida hon behöver mig just nu det Harry gjorde är oaceptabelt.
-Hur mår du(Jag)
-Okej jag klarar mig men jag åker hem till Mullingar i morgon(Frida)
-Nej Frida snälla stanna du kan bo vid mig och jg lovar vi gör allt i hop jag behöver inte va med killarna när du är här jag vill ha dig här du är min bästa vän Frida du får inte åka jag vill inte att du ska åka(Jag)
Tårarna rinner ner för mina kinder jag vill inte att hon ska åka pågrund av en kille hon är min bästa vän jag klarar mig inte utan henne jag må ha killarna men ingen att snacka tjej snack med.
-Jag kan väl stanna i en vecka då sen måste jag tillbaka för då ska jag åka till min pappa(Frida)
-JAG ÄLSKAR DIG FRIDA JAG KOMMER ALLTID FINNAS HÄR FÖR DIG DET VET DU VÄL(Jag)
 

Kommentarer
Postat av: Hania

Gillar din blogg!

Svar: Tack vad kul att du gillar den <3
Erika A

2012-06-28 @ 21:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0