Kapitel 20

Ur Amandas perspektiv.
 
Jag hörde Harrys deperata försök att få mig att stanna men jag klarar inte av att stanna jag vill men jag sabbade det som vi hade genom att sticka från han men jag gjorde det för jag ville inte blir sårad av alla fans så jag skrev på twitter att jag sticker hem till Sverige och massa fans blev glada.
Jag känner ett stadigt gräp om min handled jag stannar och tittar in i dom mäst underbara ögonen jag någonsin sett.
-Varför lämnade du mig?(Harry)
-Jag klarar inte av pressen med alla fans jag vill inte bli hatad(Jag)
-Jag älskar dig Amanda(Harry)
-Jag älskar dig också Harry men du måste inse att det inte är en saga det här är värkligheten vi kan inte leva i en saga där allt ont försvinner.(Jag)
Jag ser hur Harrys hopp försvinner hans ögon som va nästintill självlysande slåknar helt.
-Jag vet men snälla ge mig en chans Amanda jag ska vissa för dig att jag kan få mina fans att sluta(Harry)
 
Ur Harrys perspektiv.
 
Amanda skakar på huvet innan  hon försvinner bland alla mänsikor jag käner hur tårarna rinner neer för kinden och jag bryr mig inte att alla fans som har samlats nu står och glor på mig när jag gråter.
Jag står i mitten av en ring av massa tjejer som inte vågar göra något dom bara skriker och säger att dom måste drömma.
Just när jag kommer och tänka på att det är ingen av killarna som är här och stötar mig så känner jag ett par små armar slingras runt min midja.
Jag öppnar ögonen och ser en liten tjeej i kanske 7 års åldern hon har rött hår och lika gröna ögon som jag.
-Det kommer gå bra Harry Amanda kommer att vänja sig och komma tillbaka till dig det lovar jag dig(Tjejen)
-Hur vet du det(Jag)
-Jag vet det Lovisa har vart barnvakt åt mig sen när Amanda kom så började hon va min barnvakt och hon har snackat mycket om dig och jag bryr mig inte i att du är känd jag kramar dig för du behöver en kram(Tjejen)
-Vad heter du igentligen?(Jag)
-Jag heter Melonie(Melonie)
-Hur kommer det sig att du är här nu och inte med dina föräldrar(Jag)
-Jag är här med Amanda hon sa att du kunde ta hem mig till henne sen(Melonie)
-Men kom då så går vi(Jag)
Jag känner hoppet stiga nu när Amanda vill att jag ska veta vart hon bor efter som annars skulle hon inte be Melonie ta med mig ditt.
 
Vi går ett tag tills vi kommer till lägenheter på högberget vi går i många trappor tills vi kommer till en dörr där det står Lindström.
Melonie öppnar och där inne står Amanda och gör KÖTTBULLAR!
-Melonie hej din mormor ringde du ska sova här i natt hon åkte in på sjukhuset i dag igen.(Amanda)
jag ser hur Melonie ler lite svagt men att en sorg syns i hennes ögon.
-Okej ska Harry stanna med?(Melonie)
 
Ur Melonies perspektiv.
 
Jag ville att Harry skulle stanna han va snäll och omtänksam.
 
När vi hade ätit klart så gick vi och såg på film jag fick välja och det är jag glad för och jag är lycklig att Harry kan stanna ända tills i morgon då han ska spela på Ludvika festen jag hörde att några tjejer redan har slagit upp tält bara för att få träffa dom det är ju gulligt antar jag.
 
Ur Amandas perspektiv.
 
I mitten av filmen har Melonie somnat jag ler lite.
-Hur kommer det sig att det är Melonies mormor som har hand om henne.(Harry)
-Hennes mamma och pappa dog i en bilolycka när hon va 5 altså för 2 årsen och hennes mormor va den enda släktingen som hon hade kvar sen om hon dör så är mamma gudmor till Melonie och tar väldigt gärna ansvaret för henne när hennes mormor går bort vilket Melonie redan vet är ganska snart(Jag)
-Har du förlåtit mig(Harry)
-Jag är inte arg på dig inget av det här är ditt fel och du får aldrig tro att det är det för det är det inte det är bara att jag måste ha en pause från allt skit(Jag)
Harry tar upp hans mobil och skriver något och jag antar att ahn tewittrar så jag går in på twitter och ser att ah hqar skrivit"Är ni nöjda nu fått Amanda att lämna mig för att hon inte årkar med er för hon inte årkar med hat är ni nöjda nu när jag är olycklig är det de ni vill att jag ska vara för om inte så tycker jag att ni ska be om ursäkt till Amanda"
Jag ler innan jag lutar mig fram och viskar i hans öra:
Jag älskar dig
Han vänder sig mot mig och kysser mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0