Kapitel 20 Just one dream

Ur Fridas perspektiv.
 
-Jag tycker fortfarande du är galen seriöst det har gått 2 veckor går det inte lite för fort fram(Jag)
-Kom från tjejen som hade sex efter första dejten(Mathilda)
-Det hör inte hitt det var ett misstag och jag ska aldrig mer göra om det men du kan ju hindra det här misstaget det kan va dit livs största beslut(Jag)
-Sluta överreagera Frida det är mitt liv jag  vet vad jag vill det är inte mitt livs största misstag det blir mitt livs största misstag om jag inte gör det så låt mig göra det här jag måste få göra det jag älskar han Frida(Mathilda)
-Jaja som din bästa vän ska jag väl stöta dig och efter som det inte värkar som du tänker ändra dig så säger jag"Jag är glad för din skull"(Jag)
 
Ur Louis perspektiv.
 
-Harry vill du köra ett vad(Jag)
-Okej vad(Harry)
-Du får 400 om du lyckas få Frida att kyssa dig eller att du kysser henne oc hon kysser dig tillbaka du får hala vecka på dig(Jag)
-Okej deal(Harry)
Jag vet att han aldrig kommer kyssa henne annars om han inte får ett sånt vad.
-Det är bara att sätta i gång din plan då(Jag)
 
Ur Mathildas perspektiv.
 
-Vad ville Frida(Niall)
-Hon lekte min mamma(Jag)
Niall skrattar sitt uderbara skratt och jag kan inte låta bli att le han är så underbar och hans skratt det är så gulligt och så Niall.
-Jag älskar dig Niall(Jag)
-Jag älskar dig också Mathilda och kommer alltid att göra det(Niall)
Jag ler och känner hur jag rodnar.
-Åh du rodnar vad gulligt(Niall)
Tror ni det hjälpte NEJ jag rodnade bara ännu mer av att han sa så pinsamt värre.
-Varför rodnar aldrig du(Jag)
-Det gör jag ofta bara inte när du ser det(Niall)
 
Ur Harrys perspektiv.
 
Jag och Frida gick på en promenad det kändes liksom lika bra att ta hand om den här lilla Kyssen på en gång jag behöver ju pengar och jag måste erkänna Frida är väldigt väldigt snygg och jag har känslor för henne så det här är inte helt falskt spel.
Vi sätter oss på en bänk och tittat varandra djupt in i ögonen innan jag lutar mig fram och kysser henne och hon kysser mig tillbaka och 400 kroner är mina.
 
När vi kommer tillbaka så ler jag överlägset mot Louis som tittaar skamset ner.
Frida går ut ur rummet med ett stort leende och jag vet att jag inte gjorde rätt att kyssa henne för pengar men jag skulle kysst henne utan pengar också men det blir ju vinn vinn vinn så länge hon inte får veta något.
 
Ur Fridas perspekitv.
 
Han hade kysst mig jag gick in i bad rummet.
När jag kom ut skulle jag gå tillbaka till Louis och Harry i köket är jag hörde vad dom snacka om.
-Så vart är mina 400(Harry)
-Kysste du henne och hon kyssste dig tillbaka(Louis)
-Ja det gjorde hon ge mig pengarna nu jag behöver dom(Harry)
-Lyckat grabben jag visste att hon skulle falla för dig(Louis)
-Alla faller för mig det är så lätt(Harry)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0