kapitel 2 Life?

Ur Amandas perspektiv.

Jag fattar inte något alls hur kan jag missat att dom är ett världskändt band.
-Det här är sjukt inget annat än sjukt(jag)
-Jag ville säga det till dig med Harry höl mig från det jag är ledsen(Niall)
-FATTAR NI INTE HUR JÄVLA MYCKET TRUBBEL JAG KOMMER HA NU ELLER JAG SKA BÖRJA I SKOLA HÄR SKIT KUL VARÄNDA JÄVEL KOMMER JU VETA ATT ONE DIRECTION FÖLJER MIG PÅ TWITTER OCH BOR MED MIG(Jag)
-Ta det lugnt Amanda jag kommer alltid vara här för dig när det blir svårt jag lovar dig det(Mira)
-Varför måste allt dåligt hända mig(jag)
Jag skyndar in i mitt rum och känner hur mitt hjärta håller på att hoppa ur min kropp hur fan kan jag någonsin få ett bra förhållande igen varesig som kompis eller mer kommer det aldrig gå.
Jag ser hur HARRY kommer in i rummet och han blir helt stel när han ser mina tårar.

Ur Harrys perspektiv.

Jag blir helt chockad av att se henne gråta aldrig trode jag det om henne.
-Amanda varför gråter du?(jag)
-Får man inte gråta här eller?(Amanda)
Jag reser mig och går ut där Mira står och så fort hon får syn på min minn kommer hon fram till mig med ett leende på läpparna.
-Hon slängde skit på dig va?(Mira)
-Hur visste du det?(jag)
-Hon gör det med alla killar(Mira)
-Trevligt kanske därför hon inte har någon kille(jag)
-Hon har blivit djupt sårad flera gånger av den hon älskar mäst och tror att alla killar är skit(Mira)
-Vad hände(jag)
-Hon träffade den här killen som heter Mick och blev sjukt kär i han men det enda han gjorde va att leka med hennes känslor hon fick se han stå och hångla med en annan tjej och sen förlät hon han men vad tror du han gjorde då om han inte gick och låg med den där jävla tjejen som självklart sa det till Amanda(Mira)
-Så hon tror att alla killar är som han(Jag)
-Alla förutom Liam och Niall värkar det som(Mira)
-Hur vet du det(jag)
-hon ser lycklig och gla ut i deras sälskap(Mira)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0