Kapitel 19 Just one dream

Ur Nialls perspekitv.
Jag tittar på Mathilda hon är söt riktigt söt när hon skrattar.
-Lova mig att inte göra något dumt nu efter som jag är älds så har jag ansvaret för er(Louis)
-Du må va älds men du beter dig som om du är yngst och det vet du(Jag)
-Lova bara inte jag vill inte att du blir gravid Mathilda(Louis)
-MEN SERIÖST LOUIS UT VAD TROR DU OM MIG IGENTLIGEN(Jag)
-Jag vet inte Nialler du är ju liksom du (Louis)
-VAD SKA DET BETYDA NU DÅ(Jag)
-Inget inget alls(Louis)
Han försvinner snabbt ut ur rummet och vi börjar skratta han är för barnslig.
-När hade du tänkt flytta hem i från då(Jag)
-Vet inte så fort jag hittat någonstans att bo som inte ligger i Mullingar eller 100 mil här ifrån det är ju typ omöjligt att hitta lägenhet i London(Mathilda)
-Du kan alltid bo med mig(Jag)
-JAA BO MED NIALL(Louis)
-Sluta tjuv lyssna Louis(Jag)
-Jag tjuvlyssnar inte jag bara råkar stå utanför när ni snackar och lyssna(Louis)
-LOUIS KAN DU KOMMA NER HITT NU´(Harry)
Vi hör Louis springa ner för trappan och jag fattar att det inte dröjer längen innan alla i huset vet vad jag just sa till Mathilda.
-Det skulle jag gärna göra Niall(Mathilda)
-Ja vad bra(Jag)
Hon ler mot mig och jag lutar mig fram och kysser dom där underbara läpparna men blir snart avbruten av att Frida springer in i rummet och tittar allvarligt på Mathilda.
 
Ur Mathildas perspeketiv.
 
Jag blir tvungen att avbryta den underbara kyssen med Niall för att Frida ville snacka alvar med mig vad har hon som är så alvarligt att säga som inte kan vänta 5 minuter.
-Är du dum i huvet eller flytta i hop med Niall det har gått 2 veckor sen ni blev tillsammans fattar du inte hur jävla fort fram ni går eller(Frida)
-Ta det lugnt jag vet vad jag gör(Jag)
-Det värkar inte så Mathilda du tänker flytta i hop med killen som sårade dig killen som slutade ringa dig(Frida)
-Han va tvungen att bytta nummer fattar du inte det det var inte hans mening att inte ringa mig mer(Jag)
-Snälla Mathilda är du helt säker på det här för vad gör du om det händer något(Frida)
-Jag flyttar väl bara hem igen då(Jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0