Kapitel 18 Life?

Ur Liams perspektiv.
 
Det är hemskt att se Harry så här han har vart ledsen och deppig i flera dagar och varje gång han försökt ringa Amada så kommer han till telefonsvararen.
Jag har försökt snacka med han men den enda han snackar med är Zayn det är bar att han i alla fall snackar med någon.
-Killar er Sverige turne börjar i morgon har ni pakat flyget går i kväll(Paul)
Man ser lång väg hur Harry skiner upp när Paul nämner Sverige.
 
Två timmar senare:
 
Vi sitter på planet på väg till Sverige där vi ska spela i Örebro i morgon det är väldigt kul hur det stavas det är en bokstav som vi inte har med dom har bokstäver som åäö i sitt alfabete det är konstigt.
 
Ur Amandas perspektiv.
 
-Lillsyrran dina stora idoler kommer till Ludvika på Ludvika festen(Lovisa)
-Vilka(Jag)
-One Direction(Lovisa)
Mitt leende försvinner fort jag som nästan har glömt dom eller nej inte glömt dom jag har bara inte tänkt på dom sen jag och Mira åkte ifrån dom.
Jag reser mig och går ut jag skiter i att äta klart min frukost jag går bara och vill komma så långt bort som möjligt.
Jag stoppar in hörlurar i öronen och den första låten som kommer upp är halleluja med Molly Sandén.
Jag börjar sjunga med lite efter som det inte är så många personer ute klockan 8 på en söndags morgon.
 
Tre dagar senare:
 
Ur Harrys perspektiv.
 
Jag tittar ut genom fönstret just nu åker vi igenom Grängesberg och det är bara en kvart i från Ludvika och från Amanda mitt hopp har inte försvunit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0