Kapitel 17 Life?

Ur Harrys perspektiv.
 
Jag och Amada gick och fikade och det enda jag kunde tänka på va hur underbart det skulle vara att faktist kyssa dom där underbara läpparna.
-Vad tänker du på Harry(Amanda)
-Dig(Jag)
Amanda börjar genast rodna djupt och jag lutar mig fram och pussar henne på kinden.
-Du är så söt när du rodnar(Jag)
 
När vi kommer hem så loggar jag in på Twitter och det första jag ser är en bild på mig och Amanda från i dag då jag pussar henne på kinden fan.
Det står:
Harry är det här din flickvän eller?
Jag vill bara skriva ja men vad kan jag göra Amanda ville inte bli känd hon är nog känd som det är.
 
Ur Amandas perspektiv.
 
Jag loggar in på twitter och massa hat kommer upp och jag fattar att bilder på mig och Harry måste kommit ut efter som det står lämna vår Harry i fred.
Jag klarar inte av det här seriöst jag klarar inte av att bli hatad jag vill inte bli hatad.
Jag tar fram min väska sen lägger jag ner mina grejer och bestämer att jag ska flytta hem till min syster i Dalarna.
 
Två dagar senare:
 
Jag står utanför min syster Lovisas hus jag har inte sett henne på några år och u står jag i lilla Ludvika och ska bo hos henne.
-Hej syrran vad kul att se dig(Lovisa)
-Hej(Jag)
Jag har inte sakt något till Harry det gjorde liksom för ont att såra han så det är bäst att han vaknar upp och märker att jag inte är där det är bara mamma som vet att jag flyttat hitt.
-Så vad fick dig att vilja flytta hitt jag höre att du bodde med kändisar(Lovisa)
-Jag ville bara inte bli hatad(Jag)
-Men gumman då kom hitt berätta allt(Lovisa)
Jag berättar hella historian för Lovisa och ohn lyssnar snällt.
 
Ur Harrys perspektiv.
 
Jag vaknar med ett leende jag mår underbart och jag har en känsla av att det här kommer bli världens bästa dag.
Jag går ut i köket och ser alla sitta där alla förutom Amanda konstigt hon som alltid är uppe tidigt.
-Sover Amanda fortfarande?(Jag)
Killarna tittar ner i sin mat utan att säga något och Paul tittar på Tina.
-Hon åkte hem till Sverige(Tina)
Jag känner paniken växa hon har inte sakt något om Sverige semester.
-När kommer hon tillbaka(Jag)
-Det gör hon inte hon flyttade hem till sin syster hon sa något om att hon ville bo i Dalarna.(Tina)
-Men..(Jag)
Jag känner hur tårarna börja rinna att hon inte berättat något för mig om det här varför ska hon göra så här mot mig jag fick aldrig kyssa henne på riktigt jag fick aldrig säga att jag älskar henne för det gör jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0