kapitel 16 Life?

Ur Harrys perspektiv.

Jag och Amanda är ute och går en morgon promenad jag fattar inte hur gullig hon är.
-Du är jätte gullig visste du det(Jag)
-Om någon är gullig så är det väl du?(Amanda)
Amandas kinder blir en ljus rosa nyans hon är så sjukt gullig när hon rodnar.
-Åh du rodnar så gulligt(Jag)
-Sluta nu blir jag ju bara och rodna ännu mer(Amanda)
Jag skrattar lite åt att hon är så gullig men då slår hon mig på skämt  och skrattar hon med.
Jag ställer mig framför henne och just när jag ska luta mig fram och kyssa henne så där random så kommer det massa fans fram till oss.
-Jag tror jag går hem Harry vi ses hemma(Amanda)
Igentligen vill jag inte att hon ska gå men jag älskar mina fans och jag vill inte att hon ska bli skadad igen.
-Kan du inte vänta lite längre bort bara(Jag)
-Nej vi ses senare(Amanda)
Hon ler men jag ser hur besviken hon blir och jag önskar att jag var lite mer modig som Louis och dom andra för jag brukar våga säga nej när dom är med men när jag är själv så känns det som om alla ska hoppa på mig även fast dom inte gör det.
Jag skriver några autografer och tar några bilder men när det bara kommer fler och fler så jag är tvungen att dra för annars så kan jag inte göra något mer på rästen av dagen.
Jag ber om ursäkt sen skyndar jag mig hem.
Så fort jag kommer in genom dörren så kommer Louis i mot mig.
-Så vart är Amanda(Louis)
-Vad då är hon inte här hon gick ju för en timme sen(Jag)

Ur Amandas perspektiv.

Jag gick i från Harry sen kände jag värkligen inte för att gå hem så jag bestämde mig för att gå en promenad och kanske shoppa lite.

Jag har gått i snart en timme när min mobil ringer det står Hazza<3 på den jag svara.
-Amanda(Jag)
-AMANDA VAR ÄR DU NÅGONSTANS(Harry)
Han låter VÄLDIGT orolig.
-Det är lugnt jag shoppar bara lite(Jag)
-Jag var jätte orolig när du inte va hemma(Harry)
-Men jag glömde säga det jag hade bara ingen lust att gå hem jag är i gallerian nu kom hit så kan vi ta en fika(Jag)
-Jag är där om 2 okej(Harry)
-Du vet att om du upprepar den två gånger på och sjunger då blir det som i en av era låtar(Jag)
-Oj hur visste du det du visste ju inte ens vilka vi va(Harry)
-Jag har väl pluggat(Jag)
Just när han svarar så lyfter någon upp mig  jag skriker till och sen hör jag Harrys skratt.
-Harry vad fan va det där nödvändigt för(Jag)
-Du skulle hört ditt skrik så himla gulligt(Harry)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0