Kapitel 16 Just one dream

Ur Mathildas perspektiv.
 
Simon lämnar oss själva och jag tittar på Niall.
-Varför skrev du det i ett brev och inte ringde eller kom och sa det jag kunde fått dig att försöka ändra dig(Niall)
-Niall du fattar inte bara av att höra din röst skulle fått mig att ändra mig(Jag)
-Jag älskar dig Mathilda kan du inte fatta det(Niall)
Jag tittar chockat på han sa han just att han älskar mig.
-Jag har älskat dig hela den här tiden jag känt dig men det har alltid funnits någon annan som var så mycket bättre(Niall)
Jag tittar ahn i ögonen och kan inte fatta att Niall Horan killen jag vart bästis med i flera år står här och säger att han älskar mig och jag kan inte fatta att jag inte fattat tidigare att jag älskar han med.
-Jag älskar dig också(Jag)
Jag ställer mig på tå och kysser han och om jag ska vara ärlig är det den bästa kyssen jag någonsin fått i hela mitt liv.
*
Två timmar det var två timmar sen jag va hem och berätta för pappa att jag följer med Niall tillbaka till London det var två timmar sen jag gjorde det beslutet som förändrar hela mitt liv.
Jag tittar till höger och ser Niall sitta och sova han är  för söt.
-Mathilda sover inte du(Liam)
-Liam nej jag sover inte och antagligen inte du heller(Jag)
-Sluta snacka ni väcker ju mig(Niall)
Jag och Liam börjar genast skratta åt att Niall vaknat och vart så himla trött.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Vi sätter oss i bilen och Liam kör oss till vår lägen het.
-Mathilda sover du vid oss i natt eller ska vi väcka din mamma(Jag)
-Jag kan sova vid er(Mathilda)
Jag blir glad och tar hennes hand jag har nog inte vart lyckligare.
Jag ler typ hela tiden när jag tittar på Mathilda hon är så vacker.
Min mobil ringer och jag undrar vem det är som ringer klockan 2 på natten.
-Hallå det är Niall(Jag)
-Hej Niall det är jag Paul jag måste bara berätta att vi måste åka i morgon klockan 2 på eftermiddagen till USA för att ha konsärter jag är ledsen att jag glömde det tidigare och hur kommer det sig att du inte låter trött(Paul)
-VA USA?(Jag)
-Jag hämtar upp er i morgon paka nu(Paul)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0