Kapitel 15 Life?

Ur Amandas perspektiv.

Jag säger hej till Paul så fort jag kommer in i huset men han sitter självklart i telefon som vanligt.
-Kommer du Amanda(Harry)
-Jaja(Jag)
Niall har tvingat oss att åka till Nando´s hans favorit resturang.
Hella vägen ditt sitter han och sjunger Jag ska äta på Nando´s sen när vi kommer fram sjunger han Jag är på Nando´s .Han fortsätter även fast Louis och Zayn har mord hotat han om han inte slutar.
Niall ler hela tiden mot Mira inte för att han inte ska vara glad det syns ju att han gillar henne dom är för söta i hop men jag vet inte om jag kan låta det hända något mellan dom för jag har en känsla av att Mira blir sårad.
Just när vi som har som roligast kommer MICK in genom dörren vad fan gör han här!
-Hej jag visste inte att ni va här jag är här för att träffa min dejt(Mick)
Man hör hur han ljuger han vet visst att vi skulle vara här han hörde väl Nialls snygga sång.
-Kul men brukar man inte ta tjejer till ett lite bättre ställe än det här?(Niall)
-Hon älskar det här stället av någon anledning efter som hon inte äter något här men hon gillar det i alla fall(Mick)
-Säker på att hon inte är ett fan av One Direction för det finns många tjejer som gillar det här stället bara för att jag gillar det(Niall)
Mick ler lite när en tjej med en One Direction tröja kliver in genom dörren och självklart skriker hon när hon får syn på oss.
-Jag visste det hon är ett fan(Louis)
-Det var jag som sa det(Niall)
-Jag tänkte det i alla fall så sluta nu jag visste att det var så men du han bara före mig att säga det(Louis)
Jag börjar fnissa dom är väl för gulliga som bråkar om det där lilla töntiga saken.
-Ni är för töntiga killar kan ni inte bara sluta bråka för en gångs skull(Harry)

Ur Harrys perspektiv.

Jag sitter mitt i mot Amanda och det där fanet står bredvid oss och glor på när vi äter det är ganska läskigt.
Jag kommer och tänka på att jag och Amanda igentligen inte haft vår första kyss vi har ju inte kysst varandra det har bara vart små kind pussar hitt och ditt.


När vi går hem så går jag och Amanda hand i hand Louis går och fjantar sig med oss för han är lite avis efter som han inte kan leka Larry Stylinson när Amanda är med för han vill inte att hon ska börja låtsas vara sur.
Zayn går med sin mobil som vanligt nu när han och Perrie är ett par.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0