Kapitel 15 Just one dream

Ur Mathildas perspektiv.
 
Jag lägger på och låter tårarna rinna ner för min kind jag klarar inte av att allt ska vara så här varför gjore jag så mot Niall jag behöver han jag seriöst behöver han.
-Mathilda(Simon)
-Simon vad fan gör du här(Jag)
-Du är ledsen och som din bror så måste jag hjälpa dig(Simon)
-Du är ite min bror på riktigt du är min plast brorsa(Jag)
-Ja men endå du är ledsen och jag finns här för dig(Simon)
Jag berättar hela historan omOne Direction och Niall.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
När bilden stannar vet jag inte om jag kan göra det här tänk om hon inte vill se mig mer.
-Kommer du  Niall(Liam)
-Ja(Jag)
Jag kliver ur och det första jag ser är Mathilda och en kille som sitter och kramas.
-Liam jag kan inte göra det här hon har ju en pojkvän(Jag)
-Du kommer ångra dig om du inte gör det(Liam)
Jag nickar och går sakta fram till bänke och killen vänder sig om till mig och ler.
-När man talar om trollen(Killen)
Mathilda vänder sig om och jag ser hur hennes ögon är fylda med tårar.
Hon reser sig snabbt upp och jag tror först att hon ska springa iväg men det gör hon inte hon kommer fram till mig och kramar mig.
-Niall(Mathilda)
Jag kramar om henne så hår jag kan jag vill ite släppa henne.
-Mathilda(Jag)
Jag visste inte vem den här killen hon va med va men jag vet en sak det var inte hennes kille för då skulle hon aldrig kramat mig.
-Niall det här är Simon min typ bror(Mathilda)
-Hej Simon(Jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0