Kapitel 14 Life?

Ur Miras perspektiv.

Så fort jag kliver av flygplanet och kommer in i flygplatsen ser jag Amanda och killarna komma jag ler när jag ser att Amanda och Harry håller handen.
Niall får syn på mig och börjar springa mot mig.
Jag ler när han kommer fram kramar han om mig sen slänger han mig över axeln och går bort till dom andra som står och väntar Niall har min väska i andra handen.
-Nu kan vi gå jag har allt vi behöver(Niall)
Alla börjar skratta jag spratlar för mitt liv jag hatar att bli upp lyft men efter ett tag så ger jag faktist upp.
-Kul att se dig igen Mira (Louis)
-Hej Louis det var längesen(Jag)

När vi kommer hem till killarna+Amanda så lyfter Niall upp mig igen och ler stort mot mig.
-MIRA HEJ(Mick)
Jag blir helt stel jag vill inte träffa Mick efter det han gjorde mot Amanda han är ett SVIN.
Jag ser hur han ler mot Amanda det där falska leendet.
-Amanda vad sägs som en dejt i kväll(Mick)

Ur Amandas perspektiv.

Mick frågde mig på en dejt och jag vet redan vad svaret är ett stort fett NEJ.
-Låt mig se vad är ordet jag letar efter ..NEJ(Jag)
Harry står bredvid mig och ser väldigt arg ut han är för gullig.
-Men Amanda du kan aldrig få en bättre kille än mig(Mick)
-Jag har redan en bättre kille än dig(Jag)
Jag känner Harrys armar runt min Midja och jag ser hur det speglas svartsjuka i Micks ögon.
Jag ler och han går fram till Mira.
-Så Mira du är singel om du inte vill hänga med hem till mig(Mick)
-URSÄKTA JÄVLA PERVO(Mira)
-Vem har sakt att hon är singel(Niall)
-Så du menar att du fick Mira tjejen som alla vill ha i våran skola vem vill ha dig Niall Horan(Mick)
Jag ser hur Mira blir arg på det han säger hon vändersig till Niall hon KYSSER han .
Niall skiner upp coh Mick går där i från skamset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0