Kapitel 13 Life?

Ur Amandas perspektiv.

Jag vet inte varför men jag undviker Harry det blir liksom bara fel jag vill vara med han men jag vet inte vad jag ska säga.
Jag känner hur tårarna rinner ner för mina kinder jag vet inte varför jag gillar Harry mycket.
Jag hör en lätt knackning på min dörr sen kommer Liam in han ler lite lätt innan han sätter sig bredvid mig där jag sitter på golvet.
-Hur är det med detg Amanda(Liam)
-Jag vet inte vad jag ska göra Liam det är så svårt allt alla tidningar tror det är vi men själv vet jag inte säkert Harry och ja sa innan han åkte till USA att det var vi men sen kom det här med fansen.(Jag)
Liam tittar på mig med en mystisk blick innan han går ut genom dörren och kommer in igenom den typ 5 minuter senare och efter han har han Harry som är aldeles röd gråten.
-Harry..(Jag)
Min röst skär sig och tårarna börjar rinna igen jag vet igentligen inte vad jag ska säga men vad behöver jag igentligen säga det ända som är att vi båda sitter och bölar över varandra.
Han sätter sig ner bredvid mig och Liam går ut jag är glad att Liam hjälper oss för utan han vad vore jag då en fjant som inte våga snacka med Harry killen i One Direction alla tjejers dröm.
Jag slår vad om att om någon fick veta att jag fick Harry Styles att gråta då skulle typ hela världen hata mig.
Jag börjar fnissa åt tanken och Harry tittar konstigt på mig.
-Vad fnissar du åt(Harry)
-Att om någon fått veta att jag fick Harry Styles att grina då skulle snart hela världen hata mig(Jag)
Harry börjar också skratta sen ligger vi på golvet och skrattar även fast det igentligen inte är roligt alls.
-Jag har saknat ditt skratt Harry det var så längesen jag hörde det(Louis)
-Louis vad gör du här igentligen och senast jag skrattade var i morse(Harry)
-Ja såå länge fattar du inte att jag håler på att dö(Louis)
-Jag tycker vi ska glömma alla elaka fans(Louis)
-Jag med då skulle allt va så mycket lättare(Jag)
-Ja men då gör vi så(Harry)
Jag ler mot han innan jag kramar om han och jävlar vad jag saknat hans närhet även fast det kanske var för någon timme sen jag kramade han senast.

Jag snackar ett tag med Mira i telefon och vi bestämmer att hon ska komma till oss.
Jag går ut till killarna och ler stort.
-Mira kommer hitt om några dagar bara så ni vet(Jag)
-JAAAAA(Niall)
Alla tittar konstigt på han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0