Kapitel 13 Just one dream

Ur Liams perspektiv.
 
Vi kom hem ganska sen ti går och vi var tvungna att rycka med oss Harry bokstavligen han ville inte gå där i från och det var ett av dom tillfällena jag var sjukt glad att Niall inte hade drukit för då skulle vi nog inte fått med han.
-Niall är skulle Mathilda komma hem från Irland(Jag)
-På fredag hur så(Niall)
-Jag är bara lite nyfiken på vad din blivande fru gör(Jag)
-Nu får du ta och ge dig Liam seriöst vi är bara vänner(Niall)
-Men du gillar henne mer än vän eller hur(Jag)
-Ja det gör jag väl men jag kan inte säga det till henne för varför skulle hon vilja ha mig vad kan jag ge henne som ingen annan kille kan ge henne(Niall)
-Lycka,Glädje,Skratt,Vänskap och PIZZA(Jag)
Niall börjar självklart att skratta jätte jätte mycket åt mitt lilla pizza skämt.
Jag tittar på han när jag hör hur dörren rycks upp och Niall slutar genast att skratta där i dörr öppningen står en röd hårig tjej med ett leende på läpparna.
-Niall hej på dig(Tjejen)
-FRIDA(Niall)
Han reser sig upp och kramar om den röd håriga tjejen som mmåste vara Frida efter som han skrek hennes namn för bara någon minut sen.
-Var är Mathilda(Niall)
-Irland(Frida)
-Men skulle hon inte åka hem till dig(Niall)
-Hon skulle det och hon va det med men det kom en sak ivägen och jag är tvungen att ge dig det här jag kan inte leva med mig själv om du inte får det(Frida)
Hon räker över ett brev till Niall.
-Varför skickade du det inte med posten(Niall)
-Det är inte från mig och jag ville ge dig det personlige(Frida)
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Jag tar i mot det lilla vita brevet och öppnar det sakta.
Jag läser noga igenom vad det står.
Kära Niall jag hoppas du mår bra jag saknar dig och jag hoppas det här brevet inte påvärkar din karriär jag skriver det för jag vill att du ska veta varför jag inte kommer tillbaka till London.
 

Vad då inte kommer tillbaka till London hon måste komma tillbaka till London.
 
Niall Jag vet att det här måste vara svårt för dig men tro mig det är svårare för mig jag träffade min pappa på planet till Irland vårt kära Irland han bad mig bo med han och hans nya familj och sen sa han några saker som fick mig att värkligen inse hur dåligt det skulle vara om vi tog upp kontakten igen.Du har sårat mig en gång och jag vill inte att det ska hända igen därför är det här ett farväl jag hoppas du inte hatar mig jag kommer alltid att minnas dig som den Niall du va innan du var med i X Faktor och jag hoppas att du hittar den där tjejen som betyder mycket för dig som du delar rästen av livet med.
Hälsningar Mathilda
 
-Visste du om det här Frida(Jag)
Hon nickar och jag käner tårarna rinna ner för mina kinder det får inte vara över det får inte jag älskar henne jag gör värkligen det och har alltid gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0