Kapitel 12 Life?

Ur Johannas perspektiv.

Jag blir förvånad av att Zayn kan stå där och inte säga till Amanda när hon säger så till mig det sårar mig.
-Amanda hål bara käften seriöst jag och Zayn har ett underbart förhållande jag ska gifta mig om 2 veckor med han ävenfast jag är 14 så vet jag att jag vill det här för vi är som gjorda för varandra.(Jag)
-Är du helt dum eller jag tänker inte gifta mig och föresten så har jag en tjej som inte är du jag älskar henne men du bryr dig väl inte i det du vill bara bli känd(Zayn)
Jag känner hur mitt hjärta sjunker till boten jag har ju hört att Zayn har en tjej men jag har alltid trot det var mig dom menade.
-Johanna du ska igentligen inte vara här du ska inte det du bor inte med mig du bor med din mamma och MIN pappa medans jag bor med min mamma och då har du inget här att göra(Amanda)
-Förlåt men jag är ett fan av One Direction(Jag)
-Då får du väl göra som andra fans gå på konsärter inte flytta in i deras hus du ska inte ha någon jävla förmån bara för att du känner mig(Amanda)

Ur Harrys perspektiv.

Jag vet att det måste vara sjukt jobbigt att vara Johanna just nu men inte kan jag hjälpa att fnissa hon förlorar ju så stort och jag vet vart det här kommer sluta det kommer sluta med att Amanda vinner och Johanna åker hem.
Johanna förstörde min romantiska stund med Amanda det var meningen att vi skulle kramas och sen mysa i soffan vi två men blev det så NEJ.
-Amanda ska vi gå en promenad?(Jag)
Hon ler stort och nickarZayn och Johanna klarar sig nog eller?
Jga tar Amandas hand och jävlar vad jag har saknat henne medans vi vart borta alla andra skulle nog säga att jag sakt det innan när vi var borta men det är inte då jag inser att jag har saknat henne så mycket jag inser nu hur mycket jag igentligen har saknat henne jag har saknat henne sjukt mycket det är mysigt att hålla henne i handen och veta att hon är min bara min.
-Du är söt du Harry(Amanda)
-Om det är någon som är söt är det väl du?(Jag)
Hon lutar sig fram och pussar mig lätt på kinden och en värme sprider sig i min kropp.
-Oh Harry du rodnar så gulligt(Amanda)
Jag skäms jag brukar inte rodna när jag är med tjejer fast Amanda är ju anorlunda mot alla andra tjejer jag någonsin träffat så varför skulle det inte vara lika nu.
Jag ler mot henne och vi går längs gatan hand i hand Jag hör ett lite klickande ljud och bara några sekunder senare är vi omringade av papparatzzis och Fans med kameror.
Jag tar av mig min keps som jag har på huvet och sätter den på Amandas huvud och hon försöker dölja sitt ansikte så mycket som det går när vi springer ut ur massan av folk som inte slutar att förfölja oss fören vi är inne i vårt hus.
-Jag är så ledsen för det där Amanda(Jag)
Hon tittar inte på mig utan hon ger mig bara kepsen och går in i sitt rum.

Ur Amandas perspektiv.

Den bränande smärtan från armen vägrar försvinna och jag vägrar vissa Harry hur jävla hemska hans fans är.
Jag tittar på det djupa haket som går djupt in i min arm det svider och jag kan inte sitta inne i mitt rum för evigt då förvblöder jag och det får inte hända.
Jag skyndar mig ut i köket och tvätar av det innan jag tar fram bandage och lindar om min arm.
-Vad har hänt Amanda(Niall)
Jag vänder mig om och ser Nialls rädda ansikte han ser seriöst liv rädd ur.
-Inget(Jag)
-Jo Amanda du blöder ju och jag såg såret vad har hänt(Niall)
-Om jag ska vara ärlig vet jag inte jag såg inget jag kände den bränande smärtan i armen sen en tjej röst som säger"Där får du för att du tar min Harry i från mig"(Jag)
-Amanda det där kallas misshandel dom är våra fans men dom ger ingen rätt att misshandla dig(Niall)
Han tystnar och jag vänder mig om jag ser Harry stå där och fattar att han ståt och lyssnat ett tag på vårat samtal för han har tårar i ögonen inte för att jag vet varför kanske för att allt är hans fel vilket det igentligen inte är det är bara som han tror.
Jag tittar på han innan jag går förbi han in i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0