Kapitel 11 Life?

Ur Harrys  perspektiv.

Jag kan inte sluta tänka på Amanda ända sen vi åka till USA så har det inte gått een enda dag sen jag åkte från London som jag inte längtat tillbaka.
Jag ringer henne typ gämt men hon och jag har ofta inte tid och jag fattar inte hur Paul klarar av att vara i från Tina i flera dagar liksom dom är vuxna och typ jag med då men vem bryr sig.
Amanda har det väl okej i skolan men dom flästa vill vara med henne för att hon känner One Direction liksom inge vet ju om oss...Än.

Det är 1 dag kvar tills jag ska få se Amandas underbara leende.
Jag sitter bredvid Zayn vi snackar om BILAR och Louis ska självklart börja snacka om moröter av någon konstig anledning.
-Så Harry är det du och Amanda nu eller?(ZAYN)
-Det kan man väl säga eller?(Jag)
Zayn börjar små skratta.

Ur Zayns perspektiv.

Harry är för söt när det gäller det här med Amanda jag har nog aldrig sett han avar så glad förut.

När vi kommer hem efter att vart i Usa möts vi av en synerligen hemsk överaskning Johanna är på besök Jippi eller inte.
-Hej killar SKA VI hitta på något kul(Johanna)
-Johanna det var länge sen vad kul att se dig(Jag)
Det där var bara en stor fet lögn.
Johanna skinner upp och värkar gått på min lögn vilket är konstigt efter som jag är sjukt dålig på att ljuga.
-Johanna är det kul att vara kän för en dag bara för att du är en sån fjortis(Amanda)
-Jag och Zayn är faktist nästan ett par(johanna)
Jag tror jag just kastade upp lite hon måste skoja med mig jag och Johanna det är omöjligt jag rent ut sakt hatar henne hon höll mig vaken i 7 nätter och aldrig ska det få hända igen.
-Johanna det finns inget mellan oss bara så du vet det är inget mellan dig och mig(Jag)
-Men Zayne det står i alla tidningar har du inte läst det(Johanna)
-Joahnna du är ego kan du inte bara lämna mina vänner i fred(Amanda)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0