Kapitel 10 Life?

Ur Amandas Perspektiv.

Jag sitter på Harrys säg det är mysigt men jag vet inte vad jag ska säga.
jag fundrar på att gå men minna ben vill liksom inte lyda efter som det är här jag vill vara jag vill vara bredvid Harry även fast klockan är 1 på natten.
Jag tittar på Harry och tittar in i dom underbarasete gröna ögon.
-Harry...over inte du(Louis)
-Louis är du vaken du kanske borde lägga dig igen(Harry)
-Vem snackar du med har vi gäster?(Louis)
-Det är bara Amanda(Harry)
-Ohh Harry har en tjej på besök nu kan jag ju värkligen inte sova(Louis)
-Louis du är tröt(Jag)
-Lite kanske men jag går in till Zayn så ni får vara ostörda(Louis)
-Louis det kommer inte hända något jag lovar(Jag)
-Ja säkert klockan är 1 på natten och du är i vårt rum säkert händer det inget(Louis)
Han säger inte mer innan han somnar igen.
Jag börjar fnissa och Harry böjar med fnissa vi försöker vara tysta.

Jag måste ha somnat bredvid Harry efter som jag vaknar bredvid han med hans arm runt mig.
-Godmorgon Amanda(Louis)
-Godmorgon Lou hur är läget?(Jag)
-Bra efter som jag faktist fick sova(Louis)
Jag känner hur Harry rör på sig bredvid mig.
-Godmorgon(Harry)
Åh hans morgon röst jag tror jag dör seriöst jag dör så jävla snygg han är på morgonen.

Vigår sakta ner i köket där Liam,Zayn och Niall sitter.
-Godmorgon sömn tutor(Niall)
-Ja Nialler ska du säga bara för att du glömde stänga av alarmet i morse(Zayn)
Alla börjar skratta förutom Niall som försöker se helt oförstående men är ganska så dålig på det.

Jag och Harry går ut till Poolen där vi självklart hoppar i med kläderna på det är alltid kul att bada med kläderna på.

Ur Harrys perspeketiv.

Jag kan inte fatta att jag har sån tur att jag fick vakna upp med Amanda och sen fick jag bada med henne och krama om henne och det är allt jag värkligen velat.
Det är helt uderbart att Amanda inte alls tittar på den där Johan utan bara på mig å underbart.
-Amanda är vi typ i hop nu?(JAG)
Jag inser hru jävla töntigt det lät me  jag är tvungen att få veta jag kan ju inte veta säkert om vi inte frågar eller?
-Det vet Jag inte om du vill det så är vi väl det(AMANDA)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0