Kapitel 9 Only You

Ur Kelleys perspektiv.
 
Jag kommer hem och ser att det ligger en lapp på köks bordet där det står"HEJ GUMMAN JAG ÄR OCH JOBBAR KOMMER SÄKERT HEM SENT I KVÄLL DET FINNS PIZZA I KYLLEN OCH OM  DU INTE VILL HA DET SÅ FINNS DET PENGAR UNDER KAKORNA I KAKBURKEN KRAM FILIP"
Jag ler när jag läser det Filip är för go asså han bryr sig värkligen i mig det är inte så många som gör se bara på Louis han lämnade mig efter att fått veta att min mamma låg på mentalen.
Jag tar upp min mobil och smsar Danielle.
 
To Danielle:
Hej hur ä läget Danielle xx Kelley
 
From Danielle:
Hej det är väl okej jag sitter hemma hos min kille och vi hjälper hans kompis komma över en tjej som han värkligen värkligen gillar xx Danielle
 
To Danielle:
Hoppas det går bra xx Kelley
 
Jag lägger i från mig mobilen och går till kylen och hämtar den kalla pizzan.
 
Ur Louis perspektiv.
 
Jag kom just på att Niall och Harry har Kelleys nummer då kan jag ju ringa henne.
Jag skyndar mig ut ur Liam lägenhet och ser hur Danielle och Liam tittar VÄLDIGT mycket på mig som om jag va galen men det är jag ju också jag är galen jag är galen i Kelley.
När jag kommer hem till mig och Harry rycker jag upp dörren och springer in i vardags rummet där Harry och NIALL? sitter och spelar tv spel.
-Harry var är din mobil(Jag)
-Köket hur så(Harry)
-Jag måste ringa till Klley(Jag)
-Gör så du(Niall)
Jag går ut och ringer men jag kommer bara till "NUMRET ÄR INTE GILLTIGT MER"
Jag känner hur allt känns hopplöst IGEN.
Jag skyndar mig in på mitt rum och drar för gardinerna och släker lampan innan jag slänger mig i sängen med inga planer på att gå upp igen.
 
Ur Harrys perspektiv
 
Jag här hur Louis snyftar inne från sitt rum och jag säger bara en sak VAD VAR DET JAG SA jag sa till han att han inte skulle festa sig vid henne särskillt inte när han hade Eleanor.
-Kom vi går in till han'(Jag)
Vi reser oss och går till Louis rum och det vi hittar där inne är en hemsk syn. Louis ser förjävlig ut seriöst inte viste jag att en tjej kunde orsaka så mycket skada Louis måste värkligen VÄRKLIGEN vara kär.
-Louis hur är det med dig(Jag)
-GÅ DIN VÄG(Louis)
 
Ur Kelleys perspektiv.
 
Filip kommer hem på kvällen och ler stort mot mig.
-Varför så glad(Jag)
-Jag har skaffat ett jobb åt dig på min tv station(Filip)
-ÄR DU SERIÖST JAG ÄLSKAR DIG(Jag)
Jag reser mig från soffan jag sitter i och kramar om honom och just nu känner jag mig omtyckt precis som den gången jag va hos mamma men det här känns mer på riktigt det här händer faktist jag lever faktist och är lycklig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Din beundrare och bästa vän!

YOU WANNA KILL ME WRITE MORE!!!!Ps.You are amazayn

2012-07-21 @ 03:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0