Kapitel 9 Hope

Ur Bellas perspektiv.
 
Jag är sjukt besviken på mig själv hur kunde jag någonsin tro att det skulle bli något mellan mig och Zayn han har ju den där tjejen som sitter och hånglar med han hela tiden inte för att jag tror att han gillar det för han ser bara ut att lida men då skulle han väl knuffa bort henne liksom han får väl hångla med vem han vill vi är ju inte tillsammans.Vi kanske inte gjort slut på riktigt men vi är inte tillsammans för liksom jag kunde lika gärna vart död just nu och då skulle säkert Zayn va så mycket lyckligare.Jag reser mig snabb upp och alla tittar på mig och hon den där jävla tjejen ler sitt överlägsna leende.
-Jag drar hem nu vi hörs killar(Jag)
Jag kramar om alla förutom Zayn för han har den där tjejens armar om sig.
Jag går bort till hallen och tar på mig mina skor innan jag går ut ur huset.
 
Ur Zayns perspektiv.
 
Hon kramade alla förutom mig det gjorde ont men vad ska jag säga jag hade Linda över hela mig hon kysste mig typ hela tiden och det eda jag tänkte på va hur Bella och Harry satt och tittaade på varandra det ska vart jag och Bella som titta på varandra så där inte Harry och Bella.
-Jag måste hem nu gullet men vi kanske kan ses i morgon(Linda)
-Ja(Jag)
Hon kysser mig och försöker med något med tungan som värkligen är sjukt obehagligt sen ler hon mot dom andra och skuttar ut i hallen.
När vi hör dörren slå igen vänder sig alla till mig och jag tittar frågande på dom.
-Du gillar Bella(Liam)
-NEJ(Jag)
-Det syns att du gillar henne så ge upp med att försöka dölja det(Louis)
-Men jag är tillsammans med Linda(Jag)
-Jag trodde du sa att i va på G (Harry)
-Nej vi är tillsammans(Jag)
-Bra då är Bella ledig för mig(Harry)
Jag känner svartsjukan stiga men jag valde själv att göma för dom att jag är kär i Bella även fast det kanske inte gick så bra.
-Mm(Jag)
-Föresten hon har fått vårt rum hemma hos Paul(Harry)
-Bor hon vid Paul(Jag)
-Ja hennes mamma och Paul har visste ett förhållande(Harry)
-Okej berätta vad du såg jag ser på dig att det är något smarigt(Louis)
-Jag gick in i rummet och hon stog utan tröja jag såg henne i BH hon har grym kropp(Harry)
Jag känner ännu mer svartsjuka stigga i mig.
 
Ur Harrys perspektiv.
 
Jag säger det bara för att reta upp Zayn jag vet att han är kär i Bella och det vet dom andra killarna också det är bara det att han intevågar erkänna det själv att han är kär i Bella eller han kanske har erkännt det men han vill inte såra Linda vilket är konstigt så som hon tittar på Louis.
-Jag är hungrig(Niall)
-Jag med(Zayn)
-Vi drar hem till Paul och äter för vi har ingen mat här(Liam)
Vi går tilsammans bort till Pauls hus och går bara in och där hittar vi Bella sittande med ett stort leende och mobilen i handen hon snackar med någon i telefon.
-HALLÅ(Jag)
-Jag ser er du behöver inte skrika(Bella)
-SORRY(Jag)
-Sluta då(Bella)
-Killar vad gör ni här(Paul)
-Niall är hungrig och vi har ingen mat(Liam)
-Är jag förvånad NEJ(Paul)
-Bella din mamma vill snacka med dig(Paul)
-Okej(Bella)
Hon säger något i telefonen och och går sedan in i vardags rummet.
 
Ur Zayns perspektiv.
 
Hon är värkligen vacker...nej jag går inte tänka så jag har Linda och är lycklig med henne.
Vi går ut i vardags rummet och Bella sitter där med sin mamma.
-Gumman gå och lägg dig nu du ska tittapå skolan i morgon(Tina(Bellas mamma om ni mins))
-Vart ska du gå i skola(Harry)
-Jag vet inte jag ska gå i 6an(Bella)
-Du är 19 och ska gå i 6an vågat(Niall)
Hon skrattar innan hon kramar om alla mig med men när hon kommer till Harry pussar hon han på kinden sen går hon ut ur rummet.
Vad var det där för vill jag bara fråga men då fattar dom att jag gllar henne och det får dom inte veta.
 

Kommentarer
Postat av: Tova

Asså läste igenom hela din ff idag för första gången och jag vill verkligen att du ska fortsätta!!!
den e verkligen bra och jag ska försöka sprida den till mina vänner om de har lust att läsa!!!
bara att fortsätta!!!

Svar: kul att du gillar den jag ska självklart fortsätta :)
Erika A

2012-07-03 @ 17:44:43
URL: http://www.karlstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0