Kapitel 9 Bieber

 
Ur Justins Perspektiv.
 
Jag är på väg hem till mig där förhopnings vis Carly är kvar.Selena sitter bredvid mig med världens största leende.
-"Justin det ska bli så himla kul att träffa din kusin hon värkar så underbart snäll"Säger Selena helt plötsligt och jag ler stort mot henne.
 
När vi kommer fram till huset så springer jag snabbt över på andra sidan och öppnar för Selena som ler ett underbart leende mot mig.
Jag tar hennes hand och vi går tillsammans in i huset där jag hittar Carly sittande i telefon på golvet hon gråter och jag behöver inte ens fråga för att veta vem hon snackar med det är någon av dom där killarna i det där bandet.
-"CARLY GE MIG TELEFONEN!"Skriker jag till henne och hon rycker till och ser sen på mig med arga ögon och jag fattar genast att hon inte kommer ge mig mobilen.
Hon reser sig upp och slänger in den i väggen och jag tittar chockat på henne.
-"ÄR DU NÖJD NU ELLER?!"Skriker hon åt mig och jag ryggar tillbaka jag har aldrig sett henne så här arg.
-"JUSTIN DU FATTAR JU INGENTING DET HÄR SUGER JAG HATAR DET HÄR OCH JAG SKA INTE BO KVAR HÄR FÖR DET HÄR ÄR VÄRRE ÄN HELVETET JUSTIN DU HAR FÖRSTÖRT HELA MITT LIV OM JAG HADE VETAT ATT DET HÄR SKULLE HÄNDA SKULLE JAG FAN HELLER KÄMPAT FÖR ATT ÖVERLEVA FÖR DÖDEN SKULLE VART BÄTTRE ÄN DET HÄR!!!!"Skriker hon mot mig och Selena ryggar tillbaka ungefär lika mycket som jag.
-"Jag visste inte att du kände så"Säger jag till mitt försvar även fast jag visste att jag ljög.
-"Jag vill inte vara kvar här Justin"Säger hon tyst och tårarna rinner ner för hennes kinder och jag känner mig SÅ skyldig.
 
Ur Liams perspektiv.
 
Jag snacka med Carly men hon la plötsligt på och jag kan inte nå henne FAAN.
Niall tittar konstigt på mig och jag ler lite för att han inte ska bli orolig men han ser rakt igenom mitt leende för nu ser han ännu mer orolig ut okej jag är inte särskilt bra på det här.
-"Liam du måste snacka med oss jag vet att det är svårt när hon inte är här men du kan inte stöta undan oss vi är dina bästa vänner Liam vi är oroliga för dig du brukar inte bete dig så här och nu måste du skärpa dig för vi ska ha konsärt och du kan inte gå och tänka på annat det är fel Liam vi får inte göra våra fans besvikna bara för att du tänker på den där Bieber tjejen som inte ville ha MIG"Säger Harry som fortfarande är lite stöt för att Carly knappt tittar på han när han försöker få hennes uppmärksamhet.
-"Jag vet men jag kan inte sluta tänka på henne hon är så olycklig i Kanada jag vill ha henne här i London så jag kan berätta hur jag känner för henne för det kan man inte göra över telefon opch problemet är att jag inte får tag i henne hon la bara på"Svarar jag han och då ser Louis ut som om han fått världens bästa ide oj oj det kan inte vårda gott.
-"Vi får ledigt nästa vecka då kan du ju åka till Kanada och säga hur du känner eller hur!"Säger han och det är ju faktiskt en ganska bra ide nu när vi säger så.
-"Jo det är ju BRA"Svarar jag och ler mot Louis som ser väldigt stolt ut.
-"Jag följer med dig jag tänker inte låta dig åka själv fattar du väl"Säger Zayn och jag ler ett leende mot han som betyder typ tack.
 
Ur Catys perspektiv.
 
Det var så ensamt här i London men jag vill inte tillbaka till Kanada jag trivs här i London precis som Carly gjorde men hon kommer tillbaka det vet jag att hon gör för jag vet att hon inte kommer ge upp för hon gillar Liam och då ger hon inte upp fören hon får säga att hon gillar han och det vet jag att hon vill göra öga mot öga.
Jag väntar på killarna dom ville ha med mig på deras konsärt så jag har gjort mig i årdning med paris kläder för jag älskar värkligen standen Paris jag har vart där 5 gånger med Carly vi hade det så kul när vi var där men det kommer inte bli något sådant nu när Justin har bestämmt att hon ska dejta Ryan det är SÅ drygt.
Jag springer ut till killarnas bil där jag möts av leenden till och med av Liam han som har vart nere ända sen Carly åkte.
-"Hej killar hur är läget?"Frågar jag och ler mot dom.
-"Det är bra Liam och Zayn ska åka till Kanada nästa vecka för att snacka med Carly"Svarar Louis med ett leende som jag uppfattar att det var hans ide efter som han ler så där ONATURLIGT stort.
-"Vet hon om att ni kommer?"Frågar jag och dom skakar på sina huvuden och jag nickar och ler mot dom.
 
Ur Carlys perspektiv.
 
Jag har inte snackat med Justin på hela dagar det har gått 3 dagar sen jag fick ett sms från Caty och hon sa att hon skulle med killarna på konsärt och jag önskar det var jag.
Jag loggar in på datorn som jag inte rört sen jag kom hit och går in på YouTube där jag söker på One Direction I Wish.
Justin kommer in i mitt rum med ett leende på läpparna.
-"Jag har någon här som vill träffa dig"Säger han och för en sekund hoppades jag att det va Liam men mitt hop försvann när jag såg Ryan bakom Justin.
-"Hej Carly kul att se dig igen"Säger han och ler mot mig.
-"Jag önskar jag kunde säga det samma"Säger jag med en irriterad ton i rösten.
Jag lämnar rummet och går bort mot telefonen men jag hinner inte mer än slå in 2 sifror innan Justin kommer och tittar på mig med det där Justin Bieber leendet som alla fans skulle döda för att få se.
-"Du ska inte ringa någon nu du ska ju vara med Ryan"Säger han och jag tittar surt på han.
-"Jag ska visst ringa nu du kan inte tvinga mig att vara med Ryan och föresten så måste jag få ringa efter som du tvingar mig bo här"Svarar jag
Jag vet att Justin inte gillar mig lika mycket som han gjorde innan för jag är inte samma Carly som innn London för det är där jag hör hemma.
-"Jag är orolig för dig Carly du äter knappt något du ignorerar mig och du är sur hela tiden det enda du gör är att vara i ditt rum,snacka i telefon eller lyssna på dom där killarna"Säger han till mig och jag tittar på han med ett ondskefullt leende.
-"Justin du inser väl att jag ignorerar dig för jag HATAR dig du är helt dum i huvet du har förstört mitt liv vad fan ska jag göra då om mina vänner är på typ andra sidan jorden och jag saknar dom jag har ingen matlust för att du sitter mitt i mot mig vid matbordet"Svarar jag med ilska i rösten och Justin tittar sårat på mig men det är sant han kan inget göra han har förstört mitt liv han är VÄRKLIGEN inte den Justin som jag tycket så mycket om och Ryan har alltid ALLTID varit dryg.
Jag vänder mig om och tar med telefonen till mitt rum och Justin tittar sårat på mig men det är hans eget fel att det blev så här hn har sabbat ALLT.
Trackback
RSS 2.0