Kapitel 8 My story

Ur Malins perspektiv.
 
Jag känner den enorma klumpen i halsen  gråten går inte att hålla inne jag springer ut ur lägenhetn och hör att någon följer efter.
-Malin hur är det emd dig(Eleanor)
-Piss(Jag)
-Kom här(Eleanor)
Hon kramar om mig och det känns bra jag har inte känt henne så länge men jag har en känsla av att vi kommer bli bra vänner.
-Berätta nu vad som har hänt(Eleanor)
-Niall..Isabelle...Kyss(Jag)
-Du gillar Niall eller hur(Eleanor)
-Ja jag gillar han och Isabelle visste om det hon vaa min bästa vän(Jag)
-Kom vi går in och tårkar bort tårarna och försöker ha kul det ska inte få förstöra din kväll nu ska du ha kul utan att oroa dig för dom(Eleanor)
-Du är en bra vän Eleanor(Jag)
Hon ler och hjälper mig in.
 
Ur Isabelles perspektiv.
 
Jag kysste Niall jag kysste Niall jag kysste Niall jag kysste Niall.Jag vet att Malin kommer hata mig om hon visste men hon behöver inget veta och hon skulle hata mig ännu mer om hon visste att jag va nykter.
Jag ser Malin längre bort hon står med Louis tjej hon som jag hatar.
-MALIN HEEEJ(Jag)
Hon ger mig en kall blick och jag ser hur Eleanor kramar om henne och hon ler mot henne ett sorgset leende fan hon måste sett mig och Niall.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Jag va ganska full men jag hade i alla fall puttat bort Isabelle när hon kysste mig det kändes inte rätt med tanke på att jag gilar Malin och det skulle förstöra allt.
Jag går bort till Louis som står och dricker cola.
-Niall nu har du ställt till det (Louis)
-Hon såg eller hur(Jag)
-Japp och Eleanor och hon är bra vänner(Louis)
-Vad ska jag göra Louis(Jag)
-Du kan nog inte göra så mycket du har sårat henne hon gillade dig du insåg det bara inte(Louis)
Jag gick mot Malin me hejdade mig när jag hörde vad hon sa till Eleanor"Jag vet inte om jag klarar mer först min pappa och nu Niall"
Eleanor kramar henne och ger mig en blick.
-Malin kan jag snacka med dig(Jag)
-Nej jag måste gå(Malin)
Hon är snabbt ute ur huset.
Jag måste snacka med henne i morgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0