Kapitel 8 Bieber

Först vill jag bara säga att jag tänkte skriva i går/natt men det började åska så pappa drog ur internet och gick och la sig så när det sluta åska så hade jag fortfarande inget internet och då gick jag i till min bror och fråg om han kunde sätta i det men han bara sa NEEJ och efter som jag inte är så HIMLA duktig med det där skiten så tänkte jag inte ge mig på och göra det själ för då skulle jag väl aldrig ha något internet igen så jag skriver nu istället.
 
Ur Carlys perspektiv.
 
Jag har legat här i kansek 3 dagar och Liam och killarna har vart här och sjungit för mig typ hela tiden det är gulligt.
Jag känner hur jag inte kan ligga stila längre så jag bestämmer mig för att öppna mina ögon och röra på mig.Jag trycker upp mina ögon som om det va det enklaste i världen men det är det inte jag måste typ ligga i något koma liknande tillstånd innan jag kan göra det.
Jag reser mig up även fast jag har massa sladar och slangar i mig.
 Just precis när jag satt mig upp så öppnas dörren och där står Justin.
-"Carly du har vaknat jag har snackat med dina föräldrar och du följer med mig till Kanada där du fr lea som du levde innan och s finns ju Ryan där så allt kommer bli bra du kommer inte få några såna här atacker igen det lovar jag dig"Säger han och jg bara glor på han som om han vare dum i huvet vad fn jag lämnar INTE London särskilt inte nu är jag ÄR kär i Liam Payne vilket typ flera tussen andra med är.
-"Nej"Säger jag och Justin stannar upp mitt i en rörelse.
-"Vad menar du med nej?"Frågar han och tittar på mig med dom där rådjurs ögonen han har men om jag har lärt mig något nu när jag vart i London den här korta tiden är att man lämar inte det man gillar hur mycket man än får för det och jag ÄLSKAR London och jag är KÄR i Liam.
-"Jag följer inte med dig till Kanada du kan inte få mig att åka här ifrån jag har allt här"Svarar jag och Justin tittar på mig konstigt igen.
-"VAD SNACKAR DU OM CARLY KLART DU SKA MED HEM TILL KANADA DET ÄR DITT HEM DU FATTAR VÄL HUR MYCKET DU ÄN VILL KOMMER INGEN AV DOM DÄR KILLARNA I ONE DIRECTION ATT GILLA DIG DU FATTAR JU INTE INGEN VILL HA DIG OM DOM NU VILL DET SÅ ÄR DET FÖR ATT DU ÄR KUSIN MED MIG DU BETYDER INGET IGENTLIGEN FÖR DOM DU INBILLAR DIG BARA ATT DOM DÄR KILLARNA GILLAR DIG DOM BRYR SIG IGENTLIGEN DOM KOMMER SÄKERT ALDRIG MER SNACKA MED DIG EFTER ATT DOM FÅTT TRÄFFA MIG FATTAR DU INTE DET CARLY?"Skriker han rakt upp i ansiktet på mig och jag känner hur hela mitt hjärta krossas av dom orden.
 
Ur Justins perspetkiv.
 
Jag vet att jag ljög men vad skulle jag göra hon måste följa med till Kanada Ryan och hon skulle bli perfekta för varandr och hon skulle inte behöva få såna här atacker som hon får när hon blir stressad och över doserad av energi.Jag tror att hon kan glöma dom där killarna i One Direction jag ill inte att dom umgås det är fel min kusin ska inte bli tillsammans med en kändis dom är vårdslösa och snobbiga alla utom jag förstås efter som jag vill skyda min kusin från det här.
Jag ler mot henne men hon ger mig ingen reaktion hon bara står och tittar ut efter ett tag börjar hon skacka.
-"DOM BRYR SIG SÅ JÄVLA MYCKET MER OM MIG Ä AD DU NÅGONSIN HAR OCH KOMMER GÖRA JUSTIN JAG BRYR MIG INTE I OM DU VILL ATT JAG SKA MED TILL KANADA FÖR DET HÄR ÄR MITT HEM NU JAG HAR BOTT HÄR IN NÅGRA VECKOR OCH JAG ÄLSKAR DET SÅ MYCKET TÄNKER DU TA DET I FRÅN MIG NU DÅ HATAR JAG DIG JUSTIN BARA SÅ DU VET JAG KOMMER ALDRIG I HELA MITT LIV FÖRLÅTA DIG OM DU TINGAR MIG BORT FRÅN DET HÄR STÄLLET DET ÄR HÄR JAG VILL VARA FTTAR DU INTE DET MÅSTE DU SERIÖST VARA BLIND!!!!"Skriker hon som svar till mig och jag blir faktiskt ganska chockad hon har aldrig gjort något sånt mot mig tidigare.
 
Ur Liams perspektiv.
 
Jag står på scen där jag är som lyckligast och sjunger med grabbarna men jag kan inte riktigt konsentrera mig jag tänker på Carly undra om hon har vaknat och hur hon mår.Jag har gjort slut med Danielle men i är fortfarande vänner och det känns bra för jag värkligen inte förlora en så bra vän som hon.
 
Ur Carlys perspektiv.
 
2 Dagar senare!
 
Jag hade inte fält en enda tår jag hade inga känslor kvar jag sitter i bilen i Kanada jag vet inte hur men Justin fick med mig hit jag hade inget val och inte fick jag säga hej då till Liam heller så där var den sagan slut om det nu fanns någon saga mellan oss i så fall förstörde Justin den.
Så fort jag stannar utaför Justins hus så tänker jag"Så fort jag kommer in där kommer allt bli värklighet för mig"Jag går sakta upp för grusgången inan jag klier in geom dörren och det är då jag känner dom alla känslorna som jag inte haft där förut varenda en av dom kommer ilska och sorg.
-"JUSTIN JAG HATAR DIG"Skriker jag så högt jag kan innan jag faler gråtandes ner på golvet jag årkar inte röra mig jag årkar ingenting det enda jag vill är att höra Liams röst igen att veta att han inte hatar mig för att Justin förstört mitt liv.
 
Ur Liams perspektiv.
 
Jag har vart hos Carly och hennes mamma sa att hon inte var där utan att hon flyttat till Kanada.Kan det vara sant att hon bara lämnade mig här.
Jag känner hur allt bara är skit.
Jag skyndar mig och slår in Carlys nummer på mobilen och hon svarar efter typ 2 signaler.
-"Liam..."Säger hon tyst och jag hör hur hon gråter.
-"Carly gråter du?"Frågar jag henne.
-"Ja jag vill inte vara här Liam jag vill hem jag vill hem till London"Svarar hon.
 
------------------------
Så vad tycker ni om mitt extra långa kapitel
 
Kommentera.
 
Följ mig på Twitter @anestedt skriv era twitter namn i en kommentar så följer jag er med :)

Kommentarer
Postat av: Tova

Så bra!!!! Vill ha meeeeeeer!!!!

2012-07-30 @ 01:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0