Kapitel 7 My story

Ur Malins perspektiv.
 
I dag är det fredag jag slutade skolan i onsdags och i kväll ska jag gå på fest med Isabelle jag tar med henne jag har ite så många RIKTIGA vänner i min skola så jag tar bara med mig Isabelle.
-Jag kan inte fatta att vi ska på fest hon One Direction(Isabelle)
-Ta det lugnt dom är valiga killar(Jag)
Jag ser hur Isabelle ändrar ansikts utryck innan hon börjar stor le.
-Vad ska du ha på dig(Isabelle)
-Gula chinos och Vit linne du då(Jag)
-Du får det att låta så enkelt och snyggt jag tar nog min svarta kläning den som slutar lite ovanför knäna(Isabelle)
Jag ler mot henne när jag tar på mig mina kläder sen tar jag mitt bästis halsband som jag och Isabelle har i hop.
-Malin kan inte du locka mitt hår(Isabelle)
Jag är ganska avis på Isabelles hår det är blont och långt medans mitt vad är det jo det är mörkbrunt och räker bara ner till axlarna medans Isabelle har ner till midjan typ.
-Okej(Jag)
 
Klockan 8 är vi klara och vi springer ner Isabelle tar på sig sina typ 12 centimeter höga klackar medans jag tar mina gula converse jag fattar ite hur ma kan gå i klackar.
-Ska du ha jacka Isa(Jag)
-Jag vet inte(Isabelle)
Jag tar på mig min gula och vita baseboll jacka som ni kanske fattar gillar jag gult.
-Jag tror jag tar min glittriga jacka(Isabelle)
Jag nickar och går ut och sätter mig i taxin som väntar på oss.
 
När vi kommer in i killarnas hus tror jag seriöst att Isabelle ska flippa men det gör hon inte vilket är tur.
-Hej kul att ni kunde komma(Niall)
Han skrattar lite när han ser skilnaden på mig och bella hon är typ ett huvud längre än mig efter som jag är kortare än henne i vanligafall så där står jag med normala kläder eller nästan och rakt hår.
Jag kramar Niall som hej sen går jag in i lägenheten och ser massa personer där.
-Hej Malin va det väl(Zayn)
-Hej ja Malin(Jag)
-Trevlig att träffa dig Niall har snackat så mycket om dig(Zayn)
-Okej(Jag)
Jag går fram till Louis som står och dansar med en tjej.
-Hej Louis(Jag)
-MALIN(Louis)
Han lyfter upp mig i en kram.
-Hej mitt namn är Eleanor(Eleanor)
-Hon är min bara min(Louis)
-Haha Louis(Jag)
Hon har på sig shorts och t-shirt.
-Du gjorde min dag Malin äntligen någon som inte har på sig kläning(Eleanor)
-Jag trivs inte så mycket i det(Jag)
-Inte jag heller(Eleanor)
 
När klockan närmar sig halv 3 så bestämmer jag mig för att leta reda på Isabelle jag går runt och letar och när jag väl ser henne ser jag något jag helst inte vill se.

Kommentarer
Postat av: Rikke

Meeeeeer

2012-07-07 @ 23:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0