Kapitel 6 Only You

Ur Louis perspektiv

 

Jag har inte riktigt vart mig själv sen jag kom hem för 5 dagar sen jag har inte gjort något annat än att legat på min säng. Eleanor har försökt fått tag i mig men jag har inte svarat jag vet inte vad jag ska göra kanske ska jag åka tillbaka till Sverige så jag kan få snacka med kelley men i så fall måste jag fixa det här Eleanor jag måste göra slut med henne. Jag tar på mig mina skor och går med bestämda steg till Eleanor. Jag bryr mig inte i att knacka det gör jag aldrig när jag är hemma hos Eleanor. Jag ångrar ganska snabbt att jag inte knacka för jag hitta Eleanor hånglande med en anan KILLE.

-Louis vad gör du här (Eleanor)

-du gjorde just det jag skulle säga så MYCKET lättare(jag)

-Vad snackar du om Louis(Eleanor)

-Eleanor det är slut och inte bara för att du hångla med en annan kille utan att jag har tappat känslorna för dig jag är kär i en svensk tjej som Jag kanske aldrig mer får se och därför önskar jag dig och denna kille som jag vänligen hoppas inte gör slut för att Eleanor gjorde ett misstag för Eleanor du är en underbar person och jag hoppas vi kan va vänner(jag)

-Louis tack(Eleanor) Jag går ut ur lägenheten och bestämmer mig för att skaffa flygbiljetter till Sverige så jag kan snacka med kelley.

Ur kelleys perspektiv

 

Jag packar det sista innan jag går och lägger mig i morgon är den stora dagen då drar jag från Sverige och startar om mitt liv för evigt. Jag har inte snackat med Louis sen han stack han svarar inte när jag ringer så jag har gett upp för om han inte vill snacka med mig mer så är det hans problem. Innan jag somnar tar jag min mobil och raderar Louis nummer nu är han borta ur mitt liv han vill inte ha mig då ska jag inte ha han heller jag hoppas han får ett långt och lyckligt liv med Eleanor som förresten ät så mycket snyggare än mig hon har det där alla vill ha och vad har jag. Jag är en tjej från Göteborg som är helt fail kort och ful jag fattar inte hur jag kunde bli modell.

När jag vaknar nästa morgon så gör jag mig snabbt i årdning innan jag säger hej då till lägenheten och åker till flygplatsen. När jag kommer fram till flygplatsen så säger jag hej då till Sverige och ler stort snart börjar mitt nya och för hoppnings vis bättre liv i London. Jag går på planet och ler stort det här är början på något stort....

.om jag bara visste hur stort det skulle bli då....

Jag kliver av planet på Londons flygplats och jag känner redan att jag gillar det här. Jag letar reda på bandet där man få hämta väskorna. När jag fått min väska går jag och möter Filip utanför.

-Hej tjejen hur är läget(Filip)

-Bra och med dig(jag)

-Bra kom nu så ska jag vissa dig vart jag bor(Filip)

Vi sätter oss i en bil och åker till lite utanför centrum. Vi stannar utanför ett amazing hus det är det najsigaste jag någonsin sett.

-Välkommen till ditt nya hem(Filip)

-Jag älskar det redan(Jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0