Kapitel 6 Hope

Ur Bellas perspektiv.
 
Jag ler stort mot Maria min bästa vän jag har saknat henne så sjukt mycket.
-Du Bells jag har saknat dig sjukt mycket (Maria)
-Jag har saknat dig med(Jag)
Jag känner tårarna rinna ner för mina kinder jag har saknat personen  som vart med mig varje lov och varje Jul.
-Bells gråt inte jag måste vissa dig en sak(Maria)
Hon går fram till sterion och slår i gång en låt som är sjukt bra.
-Det är Bruno Mars Granade(Maria)
Hon vissar mig några danssteg som jag väl känner igen det va dom vi gjorde den gången jag va med henne i London.
-Du hittade en låt som passa till dansen(Jag)
Jag börjar dansa jag med och vi skrattar sen hör vi hur någon busvisslar och Maria bara står och glor där står killarna.
-Maria sluta glo du skrämer dom(Jag)
-Juste Bells det på minner mig om vad jag har med mig till dig.
Hon går bort till sin väska och tar upp ett kuvär som får mig att skina upp.
-Det är brevet du glömde som du skulle skicka(Maria)
Jag tar i mot brevet innan jag går fram till Zayn.
-Här jag skulle skickat det för 6 år sen men det kanske inte är försent(Jag)
 
Ur Zayns perspektiv.
 
Jag öppnar det lilla kuväret och i det ligger det ett brev där det står:
 
Hej Zayn!
Jag saknar dig jätte mycket jag har det bra i London och det äär inte långt kvar tills jag ska åka hem då jag får se dig igen och dina underbara ögon.
Jag har vart mycket med en tjej som heter Maria men det nämnde jag ju i det andra brevet vi har gjor en dans som jag ska vissa dig någon dag. Jag ska åka hem med pappa och det ska bli kul efter som pappa är min pappa och han förstår mig och han gillar dig och har alltid gjort han tycker du är en bra kille.
Jag önskar dig all lycka medans jag är borta och när jag kommer tillbaka så hoppas jag att du kan klättra in genom mitt fönster och sjunga för mig nr jag inte kan sova precis som innan.
Jag har föresten köpt en jätte fin sommar kläning som jag ska ha på mig på vår skolavslutning den kommer vara 1000 gånger snyggare än vad Miranda kommer ha på sig bara så du vet.
Jag har föresten lärt mig flytande svenska eller kanske inte riktigt men nästan jag kan säga vissa ord och vissa meningar Maria lärde mig hon kommer från sverige och är en väldigt snäll tjej jag älskar henne som vän hon är nog en av mina bästa vänner henne ska du få träffa när du och jag åker till London i hop.
Jag älskar och saknar dig och kommer snart vara vid dig igen och då får jag krama om det precis som innan jag åkte kram din Bella!♥
 

Det ligger ett foto i också det föresteller Bella och Maria nedanför Big Ben jag ler lite inan jag tittar upp på Bella som ler.
-När får jag se den där dansen då(Jag)
Hon tittar på Maria som ler stort och slår på cd-spelarn och dom börjar dansa och jävlar vad bra dom är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0