Kapitel 5 Only You

Ur kellys perspektiv

Jag tittar mot Louis som ler mot mig.

-Kelley jag visste inte(Louis)

-det är klart du inte gjorde för jag ville inte att du skulle veta jag ville att du behandla mig som vilken tjej som helst(jag)

-Men det finns ett problem med det kelley du är inte vilken tjej som helst(Louis)

Vänta sa just Louis just det där till MIG.

-Louis kom ner hit ni(Harry)

Ur Louis perspektiv

Jag går ner sär Harry väntar och han ser jätte jätte seriös ut inte alls som han brukar utan som om han ska säga något han verkligen vill att jag ska lyssna på.

-Du får inte göra något dumt Louis du har Eleanor om du inte minns det bara för att hon inte är med betyder det inte att du kan stöta på en annan tjej(Harry)

Juste Eleanor hon hade jag helt glömt bort elle kanske inte glömt bort utan inte bara tänkt på.

-jag vet harry att jag har Eleanor (jag)

Jag måste göra något åt det här och det är snabbt eller jag kanske bara ska låta det vara för jag kanske aldrig mer får se henne. Det gör ont att tänka att ja kanske aldrig mer får träffa sena underbara person igen.

-Ni kanske borde gå efter som ni ska med ett plan i morgon (kelley)

-Ja jag tror det jag med(Niall )

Vi går ut och jag kommer sakna det här stället plus kelley.

Ur Nialls perspektiv

Louis ser lite nere ut när vi lämnar kelleys hus stackars liten dom som börjar bli så bra vänner dom skulle nog bli ett söt par om Eleanor inte fanns men jag är glad för Louis och Eleanors skull dom är söta ihop eller vad man ska säga.

-Niall vad tänker du på(Louis)

-inget (jag)

Nästa dag Louis är deppigare i dag än va han va i går stackars liten Louis han måste tycka det är jobbigt och lämna kelley.

Ur Louis perspektiv

När vi landar i London känns det helt overkligt jag träffade inte kelley det va bara en dröm.jag vet att hon inte är en dröm men det känns så frånvarande när vi är borta från varandra hon var verkligen speciell. Jag ser hur Eleanor kommer springande mot mig och jag får inte alls den där känslan som alla andra gånger när jag ser henne det känns typ som om jag hellre vill att det ska vara kelley men det är klart jag vill ju att det ska vara kelley.

-Gubben hej(Eleanor)

-Hej (jag)

Hon tittar på mig med en frågande blick som jag skiter i att svara på för jag vet att hon vill veta vad som har hänt men jag kan inte berätta för henne om kelley för Eleanor kan bli avis.

Ur kelleys perspektiv Jag packar mina grejer som jag ska ha med mig till London nästa vecka då jag ska bo med Filip.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0