Kapitel 5 My story

Ur Nialls perspektiv.
 
Jag ser hur Malin hoppar bort mot det hållet vi kom i från.
-Öj killarn är inte ni dom där två från det där bandet va va det dom hete nu igen One Direction(Johan)
-Jopp(Jag)
-Okej behöver ni en till medläm(Johan)
-NEJ(Louis)
-Louis hade en dröm en gång att vi fick en ny medläm som va elak mot han(Jag)
-Okej(Johan)
-Säg till om i ångrar er(Johan)
Han börjar gå åt samma hål som Malin och jag fattar att han följer efter henne han låter henne värkligen inte ha ett eget liv.
Jag och Lousi går vidare mot Nandos.
 
Ur Malin perspektiv.
 
Jag går in i mitt rum och bestämmer mig för att om jag gör läxerna nu kan jag göra något anat senare.
Jag sätter mig och börjar och är sjukt glad över att jag gjorde lite i går med.
 
Efter en halv timme är jag klar så jag bestämmer mig för att lyssna på musik och öva till dansen och ja jag går på dans.
jag slår på min låt lista med dom två låtarna vi ska dansa till.
Don´t wake me up-Chris Brown
Grenade-Bruno Mars
 
Mitt i allt i hop kommer min lillebror upp han är 13 och heter David.
-Malin kan du inte lära mig att dansa den där dansen du har till Grenade?(David)
-Okej(Jag)
 
Efter 2 timmar så kan han hela dansen nästan lika bra som jag.
Just när han skulle vissa den själv ringde min mobil och skärmen lös upp med det underbara namnet Niall.
-David jag måste ta det här(Jag)
Jag gick ut på balkongen och svarade.
-Hallå(Jag)
-Hej det är Louis(Louis)
-Louis varför ringer du från Nialls mobil(Jag)
-Jag har tråkigt och vill snacka med någon och Niall är i duchen(Louis)
-Okej och därför ringer du mig av alla mäniskor(Jag)
-Ja är det konstigt(Louis)
-Ja efter som för det första ringer du från Nialls mobil för det andra jag vet knappt vem du är för det tredje det är Nialls mobil(Jag)
-LOUIS VEM SNACKAR DU MED(Niall)
-Nu ligger du i knippa Louis(Jag)
-Ingen bara Malin(Louis)
-GE MIG TELEFONEN(Niall)
-Nej(Louis)
-JO(Niall)
Jag hör hur telefonen slår mot något.
-LOUIS OM DEN ÄR TRASIG DÖDAR JAG DIG(Niall)
Jag står och skrattar.
-Jag är hemskt ledsen för det där men Louis är inte fullständigt normal(Niall)
Vi snackar i kanske 1 timme innan David kommer ut och jag säger att jag måste avsluta men att vi kan ses i morgon efter skolan.
 

Kommentarer
Postat av: Rikke

Meeeeeeeer

2012-07-07 @ 15:35:54
Postat av: NataLIE

Snälla skriv mer jag är beroende av denna nobellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-07-07 @ 17:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0