Kapitel 4 Only You

Ur Louis perspektiv.
 
Jag står på en tunelbana med typ 100 ögon på mig har dom aldrig sett en person åka tunelbana eller?
Oj juste jag är Louis Tomlinson från One Direction och jag har med mig Niall och Harry det kan förklara SÅ mycket.
-Louis är vi frame snart jag är hungrig(Niall)
-SNART(Harry)
-Jag frågade Louis inte dig(Niall)
-Ni behövde inte följa med det vet ni väl(Jag)
-Jo för man vet ju aldrig med dig Louis(Harry)
-Men HAHA(Jag)
Niall värkar tyckte det var väldigt roligt för han ser ut att lägga sig på golvet när som hälst för han skrattar så mycket.
-Kom nu vi ska av här(Jag)
Vi går ut och möts av Kelleys glada ansikte.
-HEEEEEJ (Jag)
-Hej(Kelley)
-Det här är Niall och Harry(Jag)
-Jo jag vet(Kelley)
-HEEEEEJ(Niall)
-Niall du skrämer henne ju(JAG)
-Men du gjorde ju så(Niall)
-Det är en helt annan sak när JAG gör det(JAG)
 
Ur Kelleys perspektiv.
 
Jag ler Louis är så söt...Nej jag får inte tänka så Louis är känd över hela världen och han har Eleanor.
Jag ser hur Harry tittar på Louis med ögon som säger samma sak som jag tänker han har Eleanor varför skulle han vilja ha någon som mig då?
-Så vart ska vi(Louis)
-Hem till mig(Jag)
Dom följer med mig och jag är glad att det inte är så långt för jag vet inte hur mycket mer jag årkar med att Niall och Louis går och puttar på varandra.
-Här bor jag(Jag)
Jag öppnar dörren och killarna springer in och jag går in i köket.
När jag kommer ut i vardagsrummet står dom och tittar på något.
-Vad tittar ni på(Jag)
-Vilka är det på bilden(Niall)
Jag tittar på vilken bild dom tittar på och jag känner hur mitt hjärta går i tusen bitar varför har jag tagit upp den jag må älska den men jag viste att jag inte skulle klara av att titta på den.
-Det är jag och min bästis när jag va liten Adrine hon flyttade till London när jag va 9(Jag)
-Det borde vart svårt(Louis)
-Det var inte lätt i alla fall så mycket som jag fick flytta runt(Jag)
-Hur menar du(Niall)
-Två år efter så flyttade jag MYCKET(Jag)
Jag vill inte tänka på mitt liv men det går inte att gömma det jag vill inte berätta för Louis för jag vet inte om han kommer lämna mig precis som alla andra som vet om det.
-Så vad hände(Harry)
-Sluta snälla(Jag)
Jag går upp på mitt rum och kommer på att jag har min dagbok nere i vardags rummet FAAN.
 
Ur Harrys perspektiv.
 
Jag hittar en svart liten bok på bordet och kan inte låta bli att öppna den och det är en DAGBOK?
Jag öppnar sidan i dag.
 
I dag hände något otroligt pappa jag träffa Louis från One Direction.
Han är värkligen inte som man kan tro han är värkligen väldigt snäll men jag vet inte om jag ska berätta om mamma.Snälla ge mig ett täcken vad du tycker jag ska göra jag hoppas du i alla fall läser det här.
 
Jag fattar inget men hinner inte tänka innan Kelley kommer in  och rycker den ur händerna på mig.
-Vad menar du med det där(Jag)
-Det är inte meningen att man ska läs andras dagböker(Kelley)
-Du skrev till din pappa då kan det inte va din dagbok(Jag)
-Om du så gärna vill veta så skriver jag till min pappa och(Kelley)
Hon ger mig boken.
-Läs då om du vill veta(Kelley)
Hon försvinner igen och jag kan inte låta bli att öppna den igen fast nu börjar jag från början.
-LOUIS TITTA HARRY HAR HENNES DAGBOK KOM VI LÄSER(Niall)
Dom sätter sig bredvid mig och vi börjar läsa.
 
Jag hade VÄRLDENS värsta dröm i natt pappa problemet är att det är värklighet allt jag drömde va värklighet min värklighet.
Jag var 11 år gammal den där dagen då jag vaknar upp och hör mamma gråta sen när jag kommer in i vardags rumet får jag veta att du är död att du va med i en bilolycka.
 
Ïdag i skolan så va alla på mig för mamma men det är inte så konstigt ingen vill ju ha mig den enda som bryr sig i mig sitter inne på mentalen JIPPI .
 
¨Jag hör hur Louis drar efter andan innan han springer upp till Kelleys rum.
 
Ur Kelleys perspektiv.
 
-VARFÖR HAR DU INTE BERÄTTAT ATT DIN MAMMA SITTER PÅ MENTALEN(Louis)
-Är det sånt du vill snacka om är det så du vill att folk ska se dig vad tror du(Jag)
-Vad snackar du om(Louis)
-Fattar du inte varför folk behandlar mig som dom gör dom behandflar mig som luft för jag är inte lika mycket värd som alla andra för jag har ingen riktig familj(Jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0