Kapitel 4 My story

Ur Malins perspektiv.
 
-Jag drar hem nu Isa jag har läxer som  ska in på måndag(Jag)
-Jaja me lova att du smsar Niall du ska inte dissa han ni kanske kan ses i sommar(Isabelle)
-Nja jag vet inte meen skönt med sommar lov på onsdag(Jag)
-Om det är(Isabelle)
Jag går ner i hallen och tar på mig mina gula converse innan jag börjar gå hem åt.
-MALIN(Johan)
Nej Nej Nej inte Johan jag vill värkligen inte snacka med han.
-Hej Johan(Jag)
Jag försöker faka ett leende men vet inte om det lyckas jag gillar inte Johan han är snäll och så men han är så dryg.
-Vad gör du här(Johan)
-Kommer från Isa hur så(Jag)
Jag försöker komma på en plan att ryma från Johan och ler stort när jag ser Niall och Louis tror jag det är lite längre bort.
-Jag är hemskt ledsen men jag måste snacka med en kompis okej(Jag)
-Vänta jag följer med dig(Johan)
Jag går bort till Niall som ler stort när han ser mig.
-Malin Hej(Niall)
Jag mimmar Hjälp Mig och Louis börjar skratta när han ser Johan som följer efter mig.
-Hej Niall(Jag)
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Jag tittade på Malin hon är sig lik men ändå inte jag snacka med henne i telefon för bara en stund sen men det är absolut inte samma sak som att se henne.
-Jag heter Johan och är Malins kille(Johan)
Jag känner hur arg jag blir jag gillar Malin och har alltid gjort.
-Johan du är så inte min kille du är dryg och snackar konstigt och plus har jag sakt att jag inte är intresserad av dig(Malin)
Louis börjar genast att skratta och jag tittar på han.
-Men Malin ska du med hem till oss och se film(Louis)
-Kan inte jag måste göra mina läxer och plugga till ett jävla prov(Malin)
Jag skrattar och hon ler mot mig.
-Okej kanske en annan gång(Louis)

Kommentarer
Postat av: rikke

meeeeeeeeeeeeeeeeer idag

2012-07-07 @ 12:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0