Kapitel 4 Hope

Ur Zayns perspektiv.
 
Dagarna går och jag tänker bara på hur Bella ser ut och om hon någonsin kommer vakna igen jag klarar inte av att stå och tänka på att hon kanska inte vaknar så jag går ut ur studion som vi är i för att möta fansen som står utanför dom gör mig alltid så glada.
-HEJ(Jag)
Fansen skriker högt och jag skrattar lite innan jag skriver några autografer och tar några bilder med fansen och dom blir alldeles till sig precis som jag och Bella va den där gången vi var och såg michael jackson då Bella va så himla lycklig samma kväll som jag kysste Bella för förta och kanske sista gången.
Jag skuter snabbt bort tanken men den kommer tillbaka hela tiden.
 
Ur Bellas perspektiv.
 
Jag årkar inte ligga kvar längre jag har fått nog jag pressar upp ögonen och till min förvåning så funkar det jag lyckades.Utan att tänka mig för reser jag mig upp och går ner från sängen och just då kommer en sköterska in i rummet som tappar allt hon har i händerna.
-Herre gud du är vaken(Sköterskan)
-Ja(Jag)
Jag går bort mot toaleten ni annar inte hur kissnödig man blir under 6 år.
-DOKTOR KOM FORT(Sköterskan)
En doktor kommer in i rummet och tappar allt han har i händerna precis som sköterskan.
-Får jag gå på toa i fred nu eller?(Jag)
-Du är vaken(Doktorn)
 
Två veckor senare
 
Ur Zayns perspektiv.
 
Vi sitter i en taxi på väg till sjukhuset från Flygplatsen ja vi valde att åka hitt det första vi gjorde.
Så fort vi kommer fram springer jag in i reseptionen.
-Hej jag söker Isabella Lund(Jag)
-Jag är ledsen men hon skrevs ut för 1 vecka sen(Tjejen i reseptionen)
VA? Jag fattar inte skrevs hon  ut ligger hon inte i koma eller är hon  död.
Jga nickar och går ut till killarna.
-Vilket rum(Louis)
-Hon har skrivits ut(Jag)
-Det betyder att antingen har ho vaknat eller så har hon dött(Liam)
-Vi måste åka hem till hennes mamma(Jag)
 
När vi kommer hem till Bellas hus går vi upp och plingar på.
Dörren öppnas och där står Tina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0