Kapitel 4 Bieber

 
Ur Carlys perspektiv.
 
Jag ler mot killarna och dom ler tillbaka.
-Så några planer för i morgon? frågar Harry.
-Skola...Svarar jag med en suck.
Caty börjar genast att skratta samtidigt som hon säger:
-Det ska du säga du äger ju på allt du har ju för i helvete MVG i allt.
-Har jag inte glöm inte det där jävla matte provet då jag bara fick VG. Säger jag till henne.
-Oj hur kunde jag glöma det du snackar ju om det typ hela tiden! Skrattar hon fram.
Jag bläger surt på henne innan jag reser mig och säger:
-Caty skulle inte du färga hårt typ NU.
-Fan Fan Fan är jag sen?
Jag nickar och hon rusar ut från cafet och jag står kvar och skrattar åt henne.
-Så Bieber vad heter du egentligen? Det är ha Niall som frågar mig det och jag vänder mig om och svarar:
-Jag heter Carly Annie Bieber.
-Jag såg dig på tv i går du va grymt bra på att sjunga!
Niall ser stolt ut över det han sagt och dom andra skrattar åt han.
Jag säger hej då och börjar gå i affärer och hittar världens snyggaste NIKE skor det är Mario på dom och  barnslig som jag är är jag ju bara tvungen att köpa dom.
Hela tiden jag går och väntar på att Caty ska bli blondin så tänker jag på killarna eller rättare sagt en kille han den där Liam.
 

Kommentarer
Postat av: Tova

Mer?

2012-07-27 @ 16:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0