Kapitel 32 Just one dream (Slutet)

Ur Fridas perspektiv.
 
Lovisa har åkte hem och jag ska snart tillbaka till Mullingar men inte själv för Harry ska åka med mig det kommer bli så kul att ha med han ditt.
-Ha så kul i Mullingar nu Frida jag och Niall kommer ner om några dagar (Mathilda)
-Då får vi hitta på något allihopa tillsammans(Harry)
-Ja vi kan ju gå ut och äta(Niall)
-Du och mat Nialler(Harry)
-Hallå jag menade det inte så jag menade som något vanligt(Niall)
-Det är vanligt att du vill äta Niall(Mathilda)
-Jaja jag ska vara tyst(Niall)
-Nej det behövver du inte för att gå ut och äta va ett ganska bra förslag(Harry)
-JAA VI SKA UT OCH ÄTA(Niall)
-Men alla fans då(Harry)
-VI SKA ÄTA HEMMA HOS MIG(Niall)
Alla börjar skratta.Jag och Harry går bort mot incheckningen.
 
 
Ur Mathildas perspektiv.
 
Jag kommer sakna dom jag vet nre varför men dom sprider glädje.
-Niall kan vi gå och äta snälla(Jag)
-NANDOS(Niall)
Jag skrattar samtidigt som jag nickar.
-Okej bara för att jag är hungrig och du vill ditt(Jag)
Han lutar sig fram och kysser mig snabbt och jag ler stort efteråt Niall är värkligen som i en dröm fast bättre.
 
Ur Fridas perspektiv.
 
Jag slår vad om att flera miljooner tjejer skulle vilja byta plats med mig just nu.
Jag lever värkligen i en dröm och en av mina drömmar nu är att vara med Harry  så länge jag lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0