Kapitel 31 Just one dream

Ur Fridas perspektiv.
 
Jag tittar på Harry lite i smyg när vi ser New Moon han snyftar lite då och då men det är inget mot vad jag gör jag sitter och stor gråter jag tycker så himla synd om Bella i den här filmen det är så hemskt att Edward bara kan lämna henne så där.
-Frida gråter du(Harry)
-Ja(Jag)
Kom hitt(Harry)
Han lägger  armen om mig och strycker mig över ryggen och jag gråter ut jag vet att det bara är en film men jag är känslig.
-Harry vet du en sak Mathilda gav mig en svensk film i Julklapp kan vi se den den är sjukt bra det går att ha engelsk text(Jag)
-Okej(Harry)
Jag tar fram "Jag saknar dig" en hemsk historia om att förlora sin tvillingsyster i en bil olycka sen måste klara sig utan henne det är så hemskt.
 
När filmen är slut sitter jag och Harry och stor gråter.
-Varför bölar ni för era små skitar(Lovisa)
Jag stelnar till när jag hör hennes röst och det hörs lång väg att hon är full och hon kan knappt stå upp.
-Vad gör  du här Lovisa(Harry)
-Jag bor här om du inte minns det(Lovisa)
-Inte så länge till Lovisa du ska hem till sverige i kväll paka dina grejer(Mathilda)
Hon står bakom och ser hrlt förstörd ut och bakom henne står Niall och tröstar henne och jag är glad att hon har Niall dom är som gjorda för varandra.
 
Ur Lovisas perspektiv.
 
Jag vet att jag är full men fan heller att jag ska hem till sverige utan att fått Harry han ska bli min.
Jag går tillbaka in till vardags rummet och ler ett av mina profsiga fake leenden.
-Harry om du ångrar dig efter som både du och jag vet att vi hör i hop så finns jag i sverige det är bara att ringa(Jag)
-Jag tvivlar på att jag ringer(Harry)
-Jag vet att du gör det för du älskar mig du vågar bara inte säga det nu när din tjej är i närheten och jag förstår dig vår kärek måste inte komma ut just nu vänta i någon vecka så kan du vissa det för hela världen och säga att du älskar mig och bara mig(Jag)
-Det skulle aldrig hända(Mathilda)
-Jag snacka inte med dig jag snacka med Hazza(Jag)
-Jag säger som Mathilda det kommer aldrig att hända(Harry)
-Vi får väl se Harry Styles vi får väl se(Jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0