Kapitel 30 Just one dream

Ur Harrys perspektiv
 
Hon trycker sina läppar mot mina och det första jag gör är att putta bort henne jag har en flickvän som jag älskar och ja jag lovar er jag älskar henne.
-Varför gjorde du så där du vet att du vill ha mig mer än den där tjejen du har(Lovisa)
-Nej det vill jag inte jag älskar henne över hela mitt hjärta och du ska fan heller komma och förstöra allt(Jag)
Jag går bort till Frida som står och glor på mig med stora ögon.
-Hon kysste dig(Frida)
-Jag vet ska vi gå hem vi behöver inte stanna(Jag)
-Jag vill inte vara kvar så länge hon är här(Frida)
-Inte jag heller(Jag)
Jag tar hennes hand och vi går tillsammans ut ur klubben och in i en dygnet runt öppen affär där vi köper godis och dricka vi ska se på film och det är Frida som ska välja så det är twilight vi ska se hennes favorit filmer.
-Harry du är jätte söt när du har svårt och välja mellan cola eller fanta men om jag ska vara ärlig ta cola(Frida)
Jag skrattar när jag tar ner colan och vi går och betalar.
-D-D-DU ÄR HARRY STYLES(Tjejen i kassan)
-Senast jag kolla va jag det(Jag)
Hon tittar storögt på mig innan hon ger Frida en bitch blick som hon tror att jag inte ser.
-Sluta ge min tjej dom där blickarna(Jag)
Jag lägger armen om Frida och tjejen glor på mig.
 
Ur Mathildas perspektiv.
 
Jag såg precis vad Lovisa gjorde hur fan kan man göra så hon sa ju att hon tyckte tjejer som gjorde så va vidriga så gör hon det själv.
Jag pussar Niall på kinden innan  jag går bort mot Lovisa.
-Kom med mig NU(Jag)
-Okej fröken bossig(Lovisa)
 
Vi går ut ur klubben och hon ler ett fake leende mot mig.
-Vad fan tror du håller på med(Jag)
-Vad jag har inte gjort något(Lovisa)
-Du kyste Harry(Jag)
-Nej(Lovisa)
-Jag såg dig och du säger att folk är äckliga när dom gör det vill du veta vad du är en HORA(Jag)
Niall kommer ut ur klubben och tittar på mig med frågande min innan han ser Lovisa som höjer sin hand och han måste reagera snabbt för han är snabb med att dra bort mig från henne innan hennes hand nuddar min kind.
-Jag va bara vän med dig för att komma åt Harry att du inte fatta det i första ögonblicket förvånar mig inte så dum i huvet du är(Lovisa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0