Kapitel 3 My story

Ur Malins perspektiv.
 
Jag och Isabelle sitter på ett cafe och det enda Isabelle snackar om är att Niall SJÄLVASTE Horan kände igen mig och ska jag vara ärlig trode jag inte att han skulle göra det.
-Isa du måste lugna dig(Jag)
-Jag måste lugna mig jag vet men jag vill inte inte fören du smsar han(Isabelle)
-Jag smsar han senare lugn(Jag)
Vi börjar gå hem till Isabelle hon snackar hela tiden om att jag bör ringa Niall.
När vi kommer fram säger jag att jag måste på toa.
 
Ur Isabelles perspektiv.
 
Malin lämnar sin mobil så jag tar den och letar fram Niall nummer som jag fick henne att lägga in för säkerhets skull.
RING.
-Hallå det är Niall(Niall)
-Hej jag heter Isabelle och är Malins kompis hon vet inte att jag ringer dig men jag tycker du bör ha hennes nummer för jag vet inte om hon kommer smsa dig för jag känner Malin hon är FEG(Jag)
-ISA VAD GÖR DU MED MIN MOBIL(Malin)
-Inget(Jag)
Hon tar sin mobil och ger mig en mördar blick när ho ser att det är ett samtal med Niall.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Jag hör hur Malin skriker i bakrunden och fattar att den här Isabelle inte är så smart som hon värkar vara.
-Hej Niall jag måste ursäkta min kompis det ända hon kan snacka om just nu är ER och hon är liksom inte fullständigt normal(Malin)
Jag ler över att höra hennes röst.
-Okej(Jag)
-NIALL SNACKAR DU MED DIN FLICKVÄN OHH(Louis)
-DRA LOUIS(Jag)
-Jag vill inte(Louis)
-UT(Jag)
Jag hör hur Malin skrattar i andra änden av telefonen.
-Niall jag måste dra nu men det va kul att prata med dig igen hoppas vi kan ses nån gång(Malin)

Kommentarer
Postat av: ayya

Mer

2012-07-07 @ 10:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0