Kapitel 3 Hope

Ur Zayns perspektiv.
 
Jag lovade mig själv att inte gråta när jag berättade det för killarna men det är omöjligt jag vil bara se in i dom där underbart choklad bruna ögonen jag älskar så.
-Zayn du ska se att hon vaknar(Liam)
-Men tänk om hon inte gör det då(Jag)
-Zayn hon kommer att vakna jag lovar dig det(Liam)
Jag kramar om Liam och helt plötsligt har vi en stor grupp kram konstigt...eller inte.
-Zayn det kommer bli bra(Harry)
 
Ur Bellas perspektiv.
 
Det var längesen jag hörde Zayns röst det var längesen han va här han brukade sitta bredvid min säng varje dag och snacka med mig om vad som hänt och hur mycket han sakna mig och allt jag ville va att öppna ögonen eller i alla fall röra på mig och vissa att jag hörde han men inte kude jag det.
Jag tänker tillbaka på den dagen Zayn va här första gången.
 
-Jag vet inte om du kan höra mig men jag tänker prata med dig endå det känns mindre värkligt om jag fortfarande snackar med dig även fast jag inte får något svar(Zayn)
-Jo jag saknar din röst,ditt skratt,dina ögon och ditt underbara leende jag saknar hella dig jag vet inte vad jag gör om du inte vaknar upp du är mitt liv Bella jag älskar dig och ska alltid finnas här vid din sida och den dagen du vaknar upp ska jag sitta här och le mot dig(Zayn)
 

Jag tänker på den gången han berätta att han va med i X Faktor och nu är med i ett Band som är känt över hela världen jag mins att jag va så himla stolt över han just då och skulle göra vad som hälst för att få krama om han och sägaa grattis men inte gick det.
Nu har det gått 6 år sen jag hamnade i den här jävla koman och jag vet inte hur jävla långtid det tar innan jag vaknar upp från den för jag vet säkert att jag kommer vakna upp från den för sköterskorna snackar med varandra om att dom tror inte jag ska vakna efter som dom inte vet om jag hör vad dom säger för om jag gör det så kommer jag troligen vakna.Jag har hört varenda litet ord dom har sakt om mig.
Min mamma brukar alltid slå på tven åt mig för hon tror fortfarande att jag hör vilket jag gör och oftast när hon slår på den så är det One Direction som har intevju och jag blir lika glad när jag hör ayns röst och det tror jag mamma vet.
-Hej Gumman jag är här för att One Direction har en intevju och jag tänkte att du kanske ville höra den(Mamma)
Hon slår på tven och det första jag hör är Zayn säga"Perrie och jag gjorde slut för ett tag se hon va väl inte den rätta för mig" Jag skulle vilja gråta jag känner sorgen inom mig av att han haft en annan tjej men han måste ju gå vidare han kan ju inte vänta på mig för evigt jag kanske inte vaknar på flera år han förtjänar någon bättre än mig jag som är halvt död.
 
Ur Zayns perspektiv.
 
-Så när hälsade på henne sist(Niall)
-Före Jul typ(Jag)
-Okej så hon vet inte om att du och perrie va tillsammans(Niall)
-Nej(Jag)
-Kan vi inte åka och hälsa på henne(Louis)
-Vi får inte ledigt fören om 2 veckor(Liam)
-Men vi kan åka dåå SNÄÄLLA jag vill träffa tjejen i dina drömar Zayn(Louis)
-Jag ska i alla fall åka ner då(Jag)
-Då följer jag med(Louis)
-Jag med(Niall)
-Jag med(Harry)
-Jag med (Liam)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0