Kapitel 3 Bieber

 Jag tänker börja skriva säger/sa i stället för (   ) det blir kanske lättare att läsa då
 
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Jag tittar efter tjejerna som fortsätter ner på gata dom båda har brunt hår eller typ dn ena har nästan svart hår.
Jag vänder mig igen och går tillbaka in i huset där dom andra är.
-KILLAR SKA NI MED NER PÅ STAN? skriker jag.
Jag får massa Mm och Visst till svar.
 
Ur Catys perspetkiv.
 
Jag och Carly går på stan det är grymt fint här i London.
Åh titta dom där skorna dom är underbara! säger Carly med drömande röst och jag kan inte hålla mig frå att skratta.
-Kom Carly vi går och tittar om dom finns i din storlek.
Jag drar med henne in och då ser jag dom det är ett par rosa skor med glitter dom är mer underbara än något annat jag någonsin sätt.
Jag går och testar do medans Carly testar dom där Nike skorna som ser ut som spring skor fast med klack.
-Jag ska lugnt köpa dom här Caty ska du ha dom där?
Det är självklart Carly som frågar det efter som jag inte känner några andra här.
Jag ler och nickar till svar.
Vi går tillsammans bort till kassan och betalar.
-Ska vi ta och fika?frågar jag Carly som nickar och ler det där leendet som bara Carly kan le.
 
Ur Liams perspektiv.
 
Niall börjar tjata om att vi ska fika så fort vi kommer till stan så det gör vi och det är då jag ser henne det är hon tjejen från tv hon som sjöng så otroligt.
Hon sitter vid ett bort med en annan tjej.Vad gör dom här?
-Niall är inte det där hon från tv i går? jag frågar medans dom andra går och beställer och Niall ler och nickar och jag ler jag med då var jag inte helt ute och cykla.
 
Ur Carlys perspektiv.
 
En kille med lockigt hår kommer fram till oss och ler stort och jag kan ju självklart inte låta bli att fråga:
-Ursäkta men känner jag dig?
-Nej det gör du og inte jag heter Harry Harry Styles!
Jag nickar och Caty tittar på mig med en blick som säger saker som det är han i One Diection och klart jag vet vem det är.
-Jag är Carly och det här är min bästis Caty!
-Okej det där är mina vänner.
Han pekar bort mot ett bord där några killar sitter vid och jag nickar.
-Okej!Säger jag samtidigt som jag gör världens roligaste min till Caty hon börjar skratta och jag med.
-Vad garvar ni åt? frågar Harry
-Inget! svarar vi men i kanske sa det lite väl snabbt och självklartbörjar vi skratta mer då.
Harrys kompisar kommer fram till oss och jag ler mot dom.
-Det här är Niall,Liam,Louis och Zayn! Harry pekar på killarna i årdning.
-jag heter Caty och det här är mini Bieber! säger Caty och jag börjar skratta.
-Jag trode du inte skulle säga så igen! säger jag.
Killarna örjar skratta och jag ler mot dom.
Jag tar upp min mobil och ser att jag har ett nytt medelande från Justin
 
From Justin :)
Hej hur är det i London jag har inte hört något från dig sen i går borde jag bli orolig.
 
-Vem smsar du med är det din kille? Det är Louis som frågar om jag minns rätt på namnet.
-Min kille nej jag har ingen kille det är min kusin! Svarar jag i glad ton.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Meer! :)

2012-07-27 @ 12:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0