Kapitel 29 Just one dream

Ur Fridas perspektiv.
 
Jag kommer ut från planet och in i ankomst hallen där jag ser Louis hoppa upp och ner med Harry som står och tittar ner i sin mobil.
Jag går fram mot dom och ler stort mot Louis som genast springer bort till mig och Harry är inte sen han springer också efter och ler typ lika stort som Louis.
-Frida jag har saknat dig sååå(Louis)
-Louis det har gått två dagar(Jag)
-Jag har saknat Harry också han är inte sig själv när du inte är med han(Louis)
-Harry..(En tjej)
-Hej jag heter Frida(Jag)
-Lovisa(Lovisa)
Hennes röst är så kyllig att jag ryggar tillbaka det är läskigt hur en mänsika kan låta så kall.
 
När vi kommer tillbaka till Harrys lägenhet drar han med mig in på hans rum och kysser mig det första han gör efter att han stänkt dörren.
-Jag har saknat dig såå Frida(Harry)
-Jag har saknat dig mer Harry jag va så orolig för att du skulle hitta någon mcyket bättre än mig(Jag)
-Det skulle inte gå Frida du är underbar(Harry)
Hans händer letar sig innanför min tröja och just när han fått av mig min tröja rycks dörren upp och där står den där tjejen Lovisa.
-Oj stör jag jag bara undra om ni vill med på klubben med oss andra(Lovisa)
Hon låter road av att hon störde oss och med NI vet jag att hon menar Harry hon hatar mig.
 
Senare står vi i mitten av en stor klubb och jag tittar mig omkring jag får igentligen inte vara här och inte Lovisa heller men ingen bryde sig om våran ålder så.
-Frida jag är så glad att du är här mina två bästa vänner på samma ställe detär sju underbart(Mathilda)
Jag ler mot henne och hon drar med sin Niall till dansgolvet.
-Harry ska vi dansa(Lovisa)
 
Ur Lovisas perspektiv.
 
Jag visste att om han dansa med mig skulle han lugnt gilla mig och bara han får i sig lite alkohål så släpper han nog loss med MIG.
-Nej jag tror inte det(Harry)
Jag försöker se ledsen ut efter som då får han skuld känslor.
-Okej en dans sen kommer jag tillbaka till dig Frida lovar(Harry)
Som på beställning så blir det en långsam låt jag läger armarna om Harrys nacke och han lägger sina lite löst på mina höfter han ser inte särskilt gillande ut men det vet jag hur jag ska ändra på.
Jag försäkrar mig om att Frida tittar på oss så jag lutar mig snabt fram och kysser Harry...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0