kapitel 26 Hope slutet

Ur Alvas perspektiv.
 
Jag har vart här i två dagar nu.
Jag tar upp min mobil och slår in Bellas nummer.
-Hallå det är Bella(Bella)
-Hej Bella det är jag Alva(Jag)
-ALVA jag har saknat din röst såå(Bella)
-Jag saknar dig(Jag)
Jag tänker på att det roliga är att jag bara ska stanna här i 3 veckor jag har test tid eller semester jag ska tillbaka till London senare när jag samlat krafter för att träffa alla jag ska bara vara borta ett tag.
 
Ur Bellas perspektiv.
 
Jga har fått reda från mamma att Alva kommer hem snart men jag fick aldrig veta när.
Jag satt mäst inne på mitt rum jag saknade Alva hon va som min ända vän även fast jag hade fler men hon betyde så mycket för mig.
Jag har sackat med Alva via telefon och skype men jag vill se henne jag vill krama henne jag vill kunna gråta mot hennes axel när det blir jobbigt.
 
En vecka senare.
 
Jag hör hur dörren smälls igen nere i hallen och det är väl kilarna som vanligt.
Jag tittar upp och får en chock när jag ser vem som står i dörren det är ALVA.
-ALVA(Jag)
-Hej Bells(Alva)
-Skulle du komma hem så fort(Jag)
-Nej jag årkade bara inte vara utan dig(Alva)
-Är du säker när skulle du igentligen åkt hem(Jag)
-2 veckor(Alva)
-Det skulle jag inte överlevt(Jag)
-Jag ska gå och säga hej till killarna(Alva)
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Jag har inte vart mig själv sen hon stack jag älskar henne och lätt henne gå.
Jag sitter vid datorn och tittar på en video frå nån irland då jag kysste Alva för första gången.
Jag sitter och glor på det när jag hör dörren öppnas jag bryr mig inte att kolla det är säkert Liam han kommer in typ en gång i timmen för att se till att jag är okej.
-Haha titta vad muppad min Louis har där(Alva)
Jag hoppar till när jag hör hennes röst jag vänder mig om och tittar in i hennes underbara ögon..
Jag kramar om henne och hon kramar mig tillbaka.
-Jag älskar dig och ska aldrig göra om det där(Jag)
-Det hoppas jag att du inte gör för jag älskar dig också(Alva)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0