Kapitel 25 Only You

 
 
Ur Kelleys perspektiv.
 
Jag satt utanför Summers rum själv killarna var tvungna att skynda si i väg för dom skulle ha konsärt och dom kan ju inte ställa in sitt liv för att vra här med mig och...Summer.
Jag tittar upp mot en sköterska som kommer ut från Summers rum och allt jag vill att hon ska säga är att allt kommer bli bra och att Summer har vaknat och att hon kommer få åka hem.
-Jag måste berätta att Summer tuvärt inte klara sig(Sköterskan)
Jag känner hur tårarna stiger i ögonen det var inte alls det jag ville att hon skulle säga hon skulle ju säga att Summer skulle bli bra.
Det känns som någon stiker en Kniv rakt in i hjärtat på mig jag har inte känt Summer så länge men hon är som en syster för mig.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Jag står på scen och sjunger mitt solo i Moments jag känner mig inte lycklig av att stå på scen jag vill bara vara på sjukhuset vid Summer hon va som en av mina bästa vänner som  min lilla syster.
 
När vi sagt hej då till alla fansen så skyndar vi oss ut från scen.
Det första jag gör är att ringa Kelley men hon svarar inte konstigt.
-Killar Kelley svarar inte i mobilen(Jag)
-Kom vi åker till henne(Louis)
Vi sätter oss i Pauls bil och han kör oss till sjukhuset och när vi kommer in ser vi Kelley sitta lite längre ner i koridoren vi skyndar oss fram till henne.
Hennes mobil ligger slängd på golvet det är massa spriker i den.
-Kelley hur är det med dig(Louis)
Hon tittar upp och hennes ögon är alldeles rödgråtna.
Hon glor på oss men säger inget.
 
Ur Summers perspektiv.
 
Jag står mot väggen men ingen kan se mig eller höra mig det ända jag för göra är att se dom jag bryr mig om lida jag vet inte vad som gör ondast att se dom lida eller veta att jag finns på sätt och vis utan att kan berätta för dom.
Jag ser hur den där jävla sköterskan som förstörde Kelleys liv för bara någon timme sen kommer fram till killarna.
-Jag beklagar värkligen vad som hände med Summer men vi gjorde allt vi kunde(Sköterskan)
Jag vet att jag egentligen inte ska skylla på sköterskan utan på mannen som dödade mig och jag vet precis vem det är jag ska skylla på jag vet vem det va som döda mig men jag kan inte göra något åt han och det värsta är att Kelley måste vara med han allt i hopa är FILIPS fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0