Kapitel 24 Only You

 
Ur Summers perspektiv.
 
För två timmar sen va allt och då menar jag allt anorlunda för två timmar sen hade jag och Niall det jätte bra vi skrattade han har blivit som en bror för mig han är min bästa vän men nu är jag själv i ingenstans Kelley är ute med Louis och jag hoppas dom har det bra.
Niall bryr sig i mig men det gör inte min mamma.
 
Jag springer barfota på ängen inne i skogen jag ska träffa Johannes han ska dycka upp om ett tag.
Jag ler stort jag är KÄR i Johannes och har alltid vart kär i Johannes.
-Summer vi måste snacka(Johannes)
-Vad Johannes(Jag)
-Jag ska flytta till Sverige(Johannes)
Mitt leende försvinner lika så allt runt om kring mig jag är ensam i ett svart rum.
Jag hör röster och den enda rösten jag känner igen är min egen som säger"Har du nångång funderat på hur det är att dö?"
Jag har funderat på det mycket och då menar jag mycket.
Jag har ingen aning om vart jag är men en sak är säker jag vet inte när jag vakar från det.....om jag vaknar från det.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Jag sitter på sjukhuset utanför Summers operationsrum och gråter hur kan allt förändrats på 2 timmar för 2 timmar sen hade vi det så bra sen hände allt så snabbt men en sak är säker jag kommer ALDRIG ALDRIG att förlåta personen som sköt Summer.
 
2 timmar tidigare.
 
Vi gick och skrattade när vi kom till Justi Biebers vaxdocka så tog jag först bild med den sen Summer.
Vi skrattar men avbryts av ett skot vi vänder oss om och ser en maskerad man som skjuter vilt runt om kring sig.
Summer skriker helt plötsligt till samtidigt som Polisen stormar in i byggnade och griper mannen.
Jag springer fram till Summer som ligger på golvet och blöder från magen där hon blivit träffad.
 
Nu sitter jag här och väntar på Kelley och Louis som skulle komma så fort dom kunde jag sa till dom att dom skulle bytta om lite först och det sa dom att dom skulle även fast Kelley protesterade ett tag me det är bäst för man vet aldrig hur länge vi blir sittande här.
 
Ur Kelleys perspektiv.
 
Tårarna rinner ner för kinderna och jag skriker rakt ut samtidigt som jag drar i håret seriöst om Summer inte klarar sig kommer jag dö seriöst hon är som en syster för mig tänk er att förlora din syster eller bror eller kanske någon som står dig nära seriöst jag årkar inte med fler dödsfall min pappa är död min mamma sitter på mentalen om Summer dör har jag INGET kvar..

Kommentarer
Postat av: Din Bäffis:D

Du äger snälla skriv mer!^^

2012-07-24 @ 20:23:47
Postat av: Saga

du är bäst meeeerrrr :3

2012-07-25 @ 00:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0