Kapitel 23 Only You

först innan jag börjar skriva kapitlet vill jag bara berätta att jag älskar er som läser och tycker det är bra.
Och den enda anledningen till att jag skriver så mycket om Summer är för att man ska kunna leva sig in bättre i det som kommer hända senare i novellen.
Jag har också bestämt att bara skriva om på hittade personer(alltså typ dom enda personerna som är riktiga är One Direction och deras familj+Paul)
Jag hoppas ni gillar novellen och om ni vill att något ska ändras säg till och jag ber om ursäkt i för väg för min grymt dåliga stavning.
--------------
Louis                 Summer i skolan             Kelleys kläder                Niall             Daisy och Phoebe
 
Ur Summers perspektiv.
 
Jag står i skolan när några tjejer kommer fram till mig och ger mig elaka blickar.
-Du sjöng med one direction eller hur(en av tjejerna)
-Ja(Jag)
-Känner du typ dom(en tjej)
-Ja jag och min kusin/syster var hemma hos dom i går och såg på film(Jag)
-Det vill du att vi ska tro på bevisa det(En av tjejerna)
-Niall ska hämta mig efter skolan(Jag)
-För guds skull Malin låt henne va sluta vara så jävla elak(En tjej bakom mig.)
-Lägg dig inte i Phoebe (Malin.)
En tjej som står lite längre bak ler mot mig.
Dom andra tjejerna ger henne en blick innan dom går och hon kommer  fram till mig.
-Hej jag heter Phoebe(Phoebe)
-Jag heter Summer(Jag)
-Jag vet Louis berätta att du skulle gå här när han ringde i går(Phoebe)
-Känner du Louis(Jag)
-Ja han är min bror(Phoebe)
-PHOEBE!!!(en tjej längre ner i koridoren)
-Det där är Daisy min tvilling syster(Phoebe)
-Ja ha(Jag)
 
Jag hänger med Phoebe och Daisy hela dagen dom är värkligen JÄTTE snälla det är konstigt att jag inte träffat dom förut för dom kommer från samma ställe som jag.
 
Ur Kelleys perspektiv.
 
Louis kommer och hämtar mig och jag ler mot han för han är väldigt väldigt fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0