Kapitel 22 Only You

                               Niall             Kelleys kläning              Summer på väg till skolan
 
Ur Summers perspektiv.
 
Jag va orolig jag ska första gången till skolan och har uppträt med One Direction dagen innan.
Jag är också glad på samma gång för Kelley ska ut på dejt med Louis han frågade henne i går och hon ska ha världens finaste kläning.
 
Ur Louis perspektiv.
 
I kväll ska jag på dejt med Kelley det ska bli amazing för det är Kelley jag ska träffa.
-Louis är du glad nu igen(Harry)
-Klart jag är(Jag)
-Det är skönt att ha dig tillbaka brorsa(Harry)
Jag ler mot han.
-Det är skönt att vara tillbaka(Jag)
Han ler mot min spegel bild där jag står och väljer kläder och bestämmer mig för röda byxer och en randig röd och svart tröja.
-Ska du få det kul i kväll vart ska du ta henne(Harry)
-Först ska vi på piknik sen ska jag ta henne till London Eye(Jag)
-DET KOMMER BLI GRYMT(Harry)
-Harry du behöver inte skrika jag står här bredvid dig(Jag)
-Oj sorry(Harry)
 
Ur Kelleys perspektiv.
 
Jag sminkar mig lätt och lockar håret.På mig har jag kläning som jag ÄLSKAR och så vita balerina skor till.
Niall har lovat att hämta upp Summer efter skolan det kommer bli bra allt det här kommer bli perfekt.
 
Ur Summers perspektiv.
 
När jag kommer in i skolan får jag mycket blickar på mig och det käns anorlunda jag är inte van vid uppmärksamheten.
Min mobil ringer och det står Niall på displayen.
-Hej Nialler(Jag)
-Summer(Niall)
-Hur är läget(Jag)
-Det är najs skulle bara säga att jag hämtar dig  kan vi hitta på något kul(Niall)
-Men jag har cykel(Jag)
-Ta det lugnt jag har stor bil(Niall)
Vi snackar ett tag och ler vi ska gå på madame tussauds det ska bli kul för jag har aldrig vart där.
 

Kommentarer
Postat av: Din Bäffis!!!:**

Du har gjort det igen!!!Skrivit ett underbart kapitel!!!:D^^

2012-07-22 @ 17:58:52
Postat av: Saga

yeeaah mer mer mer :)

2012-07-22 @ 22:33:07
Postat av: ayya

mer jätte bra älskar din novell

2012-07-23 @ 12:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0