Kapitel 22 Hope

Ur Bellas perspektiv.
 
Jag och Zayn hade snackat och bestämt att allt skulle vara som innan han gjorde slut eller vad man ska säga och det värkar ju funka bra tror jag.
Ni skulle sett mig när Harry tog upp Alva på scen liksom coolt och sen Kysste Niall henne på scen framför flera tusen ögon och mäniskor som ögonen satt på det är ju liksom coolt hon får sin första kyss på det visset.
När killarna+Alva kommer ner från scen ser Harry väldigt nöjd ut.
-Ska ni inte tacka mig(Harry)
-För vad(Niall)
-För att jag drog upp Alva(Harry)
-Om inte du gjort det skulle jag gjort det(Louis)
-Juste du va inte ensam om den iden Harry(Liam)
Harry ser helt plötsligt mindre nöjd ut unra varför..Hehehe.
-Ska vi gå och hälsa på fanen(Liam)
alla går ut förutom Zayn och jag vi står kvar och tittar på varandra.
 
Ur Alvas perspektiv.
 
Jag följde med killarna ut men ånga mig snabbt när jag hörde vad dom skrek till mig jag kände hur det gjorde ont inom mig.
-ÖJ SLUTA NI KÄNNER HENNE INTE OCH OM JAG HÖR NÅGOT ELAKT IGEN VÄNDER VI OM OCH GÅR IN IGEN(Liam)
Jag ler tackamt mot Liam inan jag följer med Niall som vägrar släppa min hand när han går fram till fansen.Jag hör hur hon säger till Niall att vi är söta tillsammans och Niall får det där lilla söta leendet som bara han kan få.
-Niall jag går tillbaka till bussen(Jag)
-Nej jag vill att du stannar med mig jag vill inte vara utan dig(Niall)
Han gör valpögonen och jag börjar skratta innan jag ler.
-Visst jag stannar(Jag)
Han hoppar upp och ner och fansen bara står där och skriker medans jag bara pinsamt läge jag har liksom ldrig vart tjejen som är populär och nu står jag med en av världens kändaste killar Niall Horan det store.
------------------------------------
kort jag vet ledsen för det.
 
följ mig på twitter:@anestedt
 

Kommentarer
Postat av: frida och nikki

bra del :)
kika gärna in på våran novellblogg. Vi skriver noveller som på något sätt hör ihop med One Direction, men man behöver inte vara ett fan för att gilla novellerna :) : http://oonednovel.blogg.se :)
p.s sorry om du inte gillar såna här kommentarer!

Svar: ska läsa den senare jag älskar att läsa andra noveller jag tror jag läser typ 30 stycken och det gör aldrig något att få en till att läsa
Erika A

2012-07-04 @ 21:06:40
URL: http://oonednovel.blogg.se
Postat av: ayya

Mer du är bra på
att skriva

Svar: tack
Erika A

2012-07-05 @ 00:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0