Kapitel 21 Only You

Summer på konsärten           Kelley            Louis,Niall och Zayn
 
Ur Summers perspektiv.
 
Jag va nervös och då menar jag det för jag ska upp på scen om 5 minuter och det är flera tussen personer som kommer se mig sjunga med självaste One Direction eller kanske mer rättaresagt Niall Horan.
Jag tar några djupa andetag när jag känner en hand på min axel det är Kelleys hennes blick frågar hur jag mår och jag ler som svr och då ler hon mot mig och kramar om mig.
-Jag är så stolt över dig glöm aldrig av att vad som än händer ÄLSKAR jag dig och du är en underbar sångare(Kelley)
Jag ler mot henne innan jag hör hur dom börjar och jag gör mig i årdning om bara någon minut ska jag komma fram bakom dom och sjunga med Niall.
Jag tar ett steg och börjar sjunga samtidigt som Niall och jag hör hur alla i arenan tystnar från skrik och allt det blir helt tyst och det ända jag hör är min och Nialls röster.
Jag tror jag seriöst konsertrerar mig så mycket det går för jag försöker seriöst konsentrera mig så mycket som det  går.
Det där lätt bara fel men skit samma jag är 9 och lever min dröm.
 
Ur Förfatarens perspektiv.
 
Summer var lycklig på scen om hon bara visste vad som skulle hända henne efter den där konsärten då skulle hon ALDRIG i hella hennes liv sagt ja till att sjunga om hon bara visste hur folk skulle behandla henne och hur hennes liv skulle se ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0