Kapitel 21 Hope

Ur Alvas perspektiv.
 
Killarnas första stopp va någonstans i Irland och Niall va extra glad över det eftr som det var Irland.
Vi satt vid frukosten Zayn och Bells snacka inte med varandra det måste vart obehagligt att ha Bella med på turnen efter som han gjorde slut på grund av den.
-När börjar eran konsärt(Jag)
-8 Hur så(Niall)
-Jag bara undra(Jag)
 
Timmarna gick fort och helt plötsligt skulle killarna göras i årdning då satt jag bara i en soffa med Bella och twittra jag hade fått många fler följare men ingen som hatade mig vilket är bra Niall hade nog sakt saker i den där intevjun som fick folk att tänka om.
-Killar ni ska upp om 5(Paul)
Jag följer med killarna bort bakom scen och Niall pussar mig snabbt på kinden jag vet vi har inte riktigt haft en riktig kyss men jag väntar fortfarande på den och jag har fortfarande Nialls keps på mig.
Bells kommer upp brevid mig och Zayn tittar på henne med en blick som hon bara nickar till och han ler och PUSSAR henne på kinden vad har jag missat killarna ser lika oförstående ut som jag så jag skiter i att känna mig efterbliven.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
-Hej allihopa(Louis)
Jag sätter mig i soffan och ser att man kan se rakt på Bella och Alva min underbara Alva.
Vi börjar med I want.
 
 
I slutet mot konsärten så ska vi sjunga One thing så springer Harry av scenen och hämtar ALVA jag tittar frågande på han när han kommer tillbaka med henne och hon ser helt förvirrad ut.
-Harry vad gör du(Jag)
Han svarar inte utan ger henne till mig och börjar sjunga som inget har hänt jag ler mot henne och tar hennes hand och hon ler osäkert tillbaka.
Inan refrängen så stoppar Harry låten.
-Det här är ALVA allihopa hon är Nialls tjej så va snälla mot henne(Harry)
Dom startar om låten och jag håller fortfarande i Alvas hand.
När vi kommer till refrängen tittar jag på Alva och när jag sjunger också och under hela låten.
I slutet av låten lutar jag mig fram och Kysser henne vår första kyss på scen i Irland och säkert enormt många som filmar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0